jo
door joylin11 Feb 26, 2015 om 20:45
Voeding & gezondheid

Revitive terusturen

Ik ben voor een klant bezig om een probleem op te lossen.
Zij heeft een revitive circulationbooster bij ons gekocht tijdens een niet goed-geld terug aktieperiode van revitive.
De klant heeft het apparaat teruggestuurd,maar heeft hier tot op heden nog niets van vernomen.
Ik probeer in contact te komen met deze firma,maar het telefoonnr op de site is niet meer in gebruik.
ook kan ik het mailformulier niet versturen.

Hoe kan ik deze klant helpen,het zijn oudere mensen en het gaat om een bedrag van €299,00.

Groetjes:Joylin.

1124 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2015 om 21:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Volgens hun site is die niet goed geld terug aktie alleen van toepassing als dat ding telefonisch is aangekocht bij dat gratis telefoonnummer.

Klik hier

aurora1
door aurora1 - Feb 26, 2015 om 21:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Bedoelt ik dit klik hier contactformulier? U moet wel die vreemde letters ook invullen.
Probeer het anders eens met een andere browser.
Mocht u IE gebruiken reset die browser dan eens.

aurora1
door aurora1 - Feb 26, 2015 om 21:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Bedoelt ik = bedoelt u

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2015 om 21:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Andere link.


Staat rechts in kleine letters.

aurora1
door aurora1 - Feb 26, 2015 om 21:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Niet goed geld terug geldt ook voor alle deelnemende winkels: klik hier.
Als u onder die tekst op de groene balk klikt krijgt u een pdf met de voorwaarden over terugzending e.d. klik hier (pdf).

aurora1
door aurora1 - Feb 26, 2015 om 21:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Oeps, ik had eerder de pagina moeten vernieuwen want toen ik mijn vorige reactie verzond stond de 2e reactie van @tijger1 er nog niet.

jh
door jhovadepova - Mar 9, 2015 om 16:10
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=joylin11 schreef op donderdag 26 feb 2015, 20:45]Ik ben voor een klant bezig om een probleem op te lossen.
Zij heeft een revitive circulationbooster bij ons gekocht tijdens een niet goed-geld terug aktieperiode van revitive.
De klant heeft het apparaat teruggestuurd,maar heeft hier tot op heden nog niets van vernomen.
Ik probeer in contact te komen met deze firma,maar het telefoonnr op de site is niet meer in gebruik.
ook kan ik het mailformulier niet versturen.

Hoe kan ik deze klant helpen,het zijn oudere mensen en het gaat om een bedrag van €299,00.

Groetjes:Joylin.

Puntje 1: Jij bent als verkoper verantwoordelijk voor de spullen die je verkoopt. Daar moet jij die oude mensen niet voor op laten draaien.
Puntje 2 : Hopelijk heb je wat aan de linken van de vorige schrijvers.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer