we
door weetjes Apr 21, 2007 om 14:10
Vrije tijd & tuin

Afdrukken digitale foto"s

Hallo,

Waar kan ik mijn digitale foto"s het goedkoopst laten afdrukken?Is het: hoe meer fotos hoe goedkoper het wordt?

Ik ben iemand die het liefst de foto"s in een album bewaard.Bedankt

1054 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 21, 2007 om 14:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

dag weetjes,

Even zoeken op:

Goedkoop foto’s afdrukken

Sukses, groeten, Read2.

ve
door verwijderd - Apr 21, 2007 om 18:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

kijk eens op vergelijk.nl
kan je ze allemaal naast elkaar zetten en makkelijk vergelijken welke de goedkoopste is met digitaal afdrukken.

ve
door verwijderd - Apr 21, 2007 om 18:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

bij  @home hebben ze op het moment een aanbieding vanaf 5 eurocent.

ve
door verwijderd - Apr 21, 2007 om 19:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik zou niet alleen maar kijken naar de goedkoopste, zit wel veel verschil in kwaliteit ook, liever iets meer betalen voor mooiere foto`s.

Je kunt het even testen, door bij verschillende die een prijs hebben die je aanstaat even een keer (dezelfde foto) af te laten drukken en dan de foto`s te beoordelen op prijs/kwaliteit voor je beslist waar je al je foto`s laat afdrukken.

Succes,

ve
door verwijderd - Apr 21, 2007 om 21:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Persoonlijk zou ik gaan voor de mooiste foto's. Je wilt er toch lang van genieten en aan anderen laten zien.

Maar beter zou het zijn om een duurtest te doen met die foto's: laat inderdaad bij diverse foto-ontwikkelcentrales dezelfde digitale foto's afdrukken en leg ze 4 weken in de vensterbank. De foto die dan het minst verkleurt, is blijkbaar beter dan een foto van een andere centrale.

Gewoon experimenteren dus en afgaan op kwalitiet en niet direct op prijs.

ve
door verwijderd - May 8, 2007 om 11:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom niet een fotoalbum samenstellen bij Kruitvat of HEMA? Dan zijn de foto's ook mooi ingebonden.
kijk op hun website voor de tarieven.