jo
door joycevn Aug 21, 2010 om 16:57
Vrije tijd & tuin

Giftfor2actie met Gall en Gall

Ik heb een giftfor2 kaart in huis voor een zomer high tea. Een tijdje terug kon je die bestellen met korting door een actie bij gall en gall.
Voordat ik de bestelling bij giftfor2 plaatste heb ik uitgebreid gekeken naar waar ik de kaart kon besteden. Dat kon in de buurt, dus het leek me leuk om een keer een high tea te doen. Vandaag wilde ik een reservering maken bij een restaurant die op de website staat van giftfor2. Nou bleek dat zij niet aan DIE actie meedoen.
Toen ik ging kijken (je kaartcode invoeren op de site van giftfor2) waar het wel mogelijk was, bleek dat Maastricht en Breda nu het dichtsbij liggen. Als ik toen had geweten, toen ik de kaart bestelde, dat ik zo ver weg had gemoeten om gebruik te kunnen maken van de kaart, dan had ik die absoluut niet besteld.
Giftfor2 heeft niet duidelijk gemaakt dat niet alle restaurants die gewoonlijk meedoen voor de high tea bon, niet meedoen aan de zomer high tea!

715 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Aug 21, 2010 om 17:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

joycevn

Als je voldoende kunt aantonen dat je misleid bent, dan kun je bij giftfor2 je geld terugeisen.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 21, 2010 om 17:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Onder de voorwaarden horen o.a. deze:


* De gebruiksaanwijzing en participerende restaurants en hotels staan aangegeven in de cadeaukaart welke wordt thuisgestuurd.
* Cadeaukaarten voor de Zomer High Tea of Heerlijk Nachtje voor twee zijn geldig tot 31 augustus 2010 op basis van beschikbaarheid.
* Voor deze actie zijn de Algemene Voorwaarden van Giftfor2 van toepassing, deze kun je vinden op www.giftfor2.nl.

ve
door verwijderd - Aug 21, 2010 om 17:34
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo joycevn,

Er zijn hier al vaker vragen gesteld over giftfor2.
De laatste week wordt er door deze BV ook op deze vragen gereageerd.
Wellicht komt er ook hier een reactie.
Je kunt zelf contact opnemen via:
info@giftfor2.nl.

Suc6

ve
door verwijderd - Aug 21, 2010 om 18:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bij de cadeaukaart staat niet aangegeven welke restaurants meedoen aan de actie. Daarvoor moet je eerst naar de website.
Achteraf (nadat je de gift hebt gekocht) weet je dus pas welke restaurants er mee doen.
Ik heb inmiddels gemaild naar Giftfor2, ben benieuwd naar de reactie.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 13:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte mevrouw,

Hierbij volgt een reactie op uw schrijven:
Met de actiecode die u bij Gall & Gall heeft gekregen heeft u kunnen inloggen op www.giftfor2.nl/gall. Hier waren de twee unieke acties te bestellen en vond u meer informatie over de arrangementen (welke locaties meedoen en dergelijke). Dit waren twee aparte producten, speciaal voor de Gall & Gall actie. Er is niet communiceert dat het aanbod van de 'normale' High Tea voor 2 hetzelfde was voor de Zomer High Tea. Vooraf heeft u dan ook het volledige aanbod van de Zomer High Tea kunnen vinden en u heeft niet voor verassingen hoeven komen te staan. Na ontvangst van de kaart kunt u inloggen met uw 19-cijferige kaartnummer bij 'GiftFor2 gekregen'. Ook hier verschijnen alle locaties. Tweemaal heeft u dan ook het volledige aanbod kunnen terugvinden.
Onze excuses als u dit niet geheel duidelijk herkenbaar vond. U dient dan ook een keuze te maken uit de locaties die u vindt bij 'GiftFor2 gekregen'. De kaart kan tot 31 augustus ingeleverd worden (zie voorwaarden op het product).

Wij wensen u even goed veel plezier met uw GiftFor2!

Met vriendelijke groet,

GiftFor2 B.V.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer