bo
door bowina Jun 11, 2012 om 14:06
Vrije tijd & tuin

Nikesportschoenen.com

ik kwam een paar dagen geleden een website tegen die veel nike sportschoenen aanbied voor een hele lage prijs, hierbij zitten zelfs de nieuwste modellen. ik vraag mij af of deze site wel betrouwbaar is...

is er iemand die ervaring heeft met deze website ?

nikesportschoenen.com

2233 7 Rapporteer

abarth
door abarth - Jun 11, 2012 om 14:14
845 Antwoorden / 19 Vragen

Site is geregistreerd in China.
De kans is zeer groot dat u wordt opgelicht als u hier besteld.
U krijgt of geen schoenen of namaak schoenen.

Als je goed leest zie je dat de site is vertaald door een vertaalmachine.
Een groot bedrijf als Nike maakt zo'n fouten niet.

tenormin
door tenormin - Jun 11, 2012 om 14:21
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Misschien krijg je ze zelfs geleverd maar dan nog weet je immers dat het "neppers" zijn? Zou het risico van shipping niet durven nemen dus over een bestelling helemaal niet. Waar ik wel zeker van ben is dat je geld geaccepteerd word!

gerdamarijke
door gerdamarijke - Jun 11, 2012 om 15:38
330 Antwoorden / 15 Vragen

Houd er ook rekening mee dat ALS je al je schoenen geleverd krijgt, de douane ze waarschijnlijk onderschept. Als ze goedkoop zijn, zal het wel nep zijn.
Mochten ze wel door komen, dan betaal je btw/invoerrechten en zijn de schoenen waarschijnlijk nog duur.....

tenormin
door tenormin - Jun 11, 2012 om 16:07
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=gerdamarijke schreef op maandag 11 jun 2012, 15:38]Houd er ook rekening mee dat ALS je al je schoenen geleverd krijgt, de douane ze waarschijnlijk onderschept. Als ze goedkoop zijn, zal het wel nep zijn.
Mochten ze wel door komen, dan betaal je btw/invoerrechten en zijn de schoenen waarschijnlijk nog duur.....

hoi gerdamarijke, toevallig gisteravond op t.v. een item gezien dat je 3 "neppers" uit het buitenland mag invoeren, heb je er meer dan wordt alles (dus ook de toegestane 3 items) ingenomen.

gerdamarijke
door gerdamarijke - Jun 11, 2012 om 16:22
330 Antwoorden / 15 Vragen

Tenormin, dat geldt alleen als je ze zelf meeneemt van vakantie bijvoorbeeld. Komt het via de (pakket)post, dan geldt dat nep verboden is, zelfs al is het er maar 1. Krom misschien, maar dit zijn de regels helaas

tenormin
door tenormin - Jun 11, 2012 om 16:36
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=gerdamarijke schreef op maandag 11 jun 2012, 16:28]voor de duidelijk hier de link over namaak
artikelen invoeren

Okay gerdamarijke, maar dat vertelden ze er niet bij. Weer iets geleerd. Zullen ze het er wel druk mee hebben bij de douane, met al die internetaanschaffingen, haha. Bedankt voor de link.