jd
door jdbeste1 Jan 26, 2024 om 11:42
Vrije tijd & tuin
Panta trio solar LED spot

Wie heeft er ervaring met de Panta trio solar zoals TellSell die aanbiedt.  Ik heb deze deze gekocht bij BADER en niet via TellSell.

Ik heb echt een slechte ervaring hiermee.( dus niet met BADER !)  Na het in de tuin zetten deed het apparaat het wel redelijk maar de

volgende dag reageerde deze totaal niet meer. Ik heb hem toen mee naar binnen genomen en na wat rommelen met de schakelaar kreeg

ik hem weer aan de praat. Weliswaar nu met veel zwakker licht dan de eerste keer. Ik ga deze ook retoursturen. Of zijn er ook wel

positieve ervaringen ?

4210 5 Rapporteer
sira
door sira - Jan 26, 2024 om 11:47
2340 Antwoorden / 24 Vragen

Ga gewoon eens kijken op deze pagina: deze ledlampen komen bij AliExpress vandaan, mogelijk heeft u veel meer betaald.
https://nl.aliexpress.com/w/wholesale-panta-trio-solar-led-zonnebuitenlamp-met-sensor.html?spm=a2g0o.productlist.auto_suggest.1.2fa4vKAyvKAybq

U koopt bij AliExpress een paar nieuwe en de oude gooit u weg, heeft u ook geen ergernis meer.

mahadma
door mahadma - Jan 26, 2024 om 11:48
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Alle kleine zonnecellen worden de hemel in geprezen. Echter het gros is prut, slecht en duur. En zeker per internet of postorder zou ik die nooit bestellen maar bij een tuincentrum laten voorlichten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 26, 2024 om 12:02
16850 Antwoorden / 202 Vragen

Alvorens u terugstuurt zie dan o.a. dit: https://nl.trustpilot.com/review/alieexpress.com en ook dit: Bestellen in China: let op de valkuilen | PlusOnline en dit waaruit ik onder meer afleid dat u niet gratis kunt retourneren: Tel Sell reviews | Bekijk consumentenreviews over www.telsell.com (trustpilot.com). Ik zie daarin dat de ervaringen zoals gemeld niet echt slecht zijn inn het algemeen. Nu zie ik echter ook een bericht op sde Kassa V&A site dat  V&A site stond dat Tell en Sell failliet zou zijnhttps://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/ervaringen-met-tell-sell

sira
door sira Jan 26, 2024 om 15:09
2340 Antwoorden / 24 Vragen

Ze zijn niet gekocht bij Tell Sell, maar bij Bader, een postorderbedrijf en omdat deze lampen afkomstig zijn van Alibaba/AliExpress, zullen ze ook verkocht worden bij o.a. Action, Blokker, tuincentra etc.

Gewoon zelf bestellen bij AliExpress en de oude weggooien.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 26, 2024 om 15:26
16850 Antwoorden / 202 Vragen

Vraagsteller gaf zelf al aan dat ze bij BADER zijn besteld en daar geen problemen mee heeft. Dat er wel degelijk ook mensen zijn met wel problemen: https://nl.trustpilot.com/review/bader.nl is dan m.i. niet zo van belang. Van belang is in deze het advies om via AliExpress te bestellen.
En dat behoeft zeker niet zonder problemen te zijn, gelet op reviews en waarschuwingen.

Uit de link die ik nu ook geef is helaas wel af te leiden dat terugsturen naarv Bader ook niet altijd probleemloos gaat.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jan 26, 2024 om 16:08
2057 Antwoorden / Vragen

We kopen allemaal wel eens rommel en dan calculeer je in dat als het niets is, het ook niet veel heeft gekost. Gooi gewoon weg tenzij je tot de soldeerboutridders behoort, maar dan had je deze vraag nooit geplaatst.

Ar
door AriEllis - Jan 26, 2024 om 21:54
57 Antwoorden / Vragen

Wanneer heb je ze gekocht? We zitten nu in januari en dat houdt in dat het winter is op het noordelijk halfrond. Solar lampen laden hier nu dus niet goed op.