mi
door michelle1977 Jan 20, 2005 om 21:31
Computers & telefonie

Ervaringen met Tell Sell?

Hoi,

Ik heb iets gezien bij Tell Sell dat ik graag wil bestellen. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die ervaring hebben met het bestellen bij Tell Sell. Is het betrouwbaar, hoe makkelijk gaat het als je iets terug wilt sturen en bljven ze je achteraf eindeloos lastig vallen met aanbiedingen?

Alvast heel erg bedankt voor de reacties!

8812 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 21, 2005 om 00:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Michelle,

Als je bij de zoekopdracht van Vraag & Beantwoord  de opdracht TellSell intypt, dan krijg je een aantal items, met reacties.
Niet zo gunstig overigens.
Lees maar eens door.

Groet
cats

ve
door verwijderd - Jan 21, 2005 om 14:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ah, bedankt. Ik had gezocht op "tell sell" met een spatie en kreeg toen een hoop irrelevante resultaten.

Zijn er ook mensen die wel tevreden zijn en wel iets met succes hebben kunnen terugsturen?

ve
door verwijderd - Jan 21, 2005 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Michelle. Ongetwijfeld zullen er ook mensen die tevreden zijn maar sommige van dit soort bedrijven bedienen zich van de truc om zelf of door hun medewerkers tevreden post te (laten) plaatsen. Dus hoe betrouwbaar is het een en ander ? Als je geen risico wilt lopen is het altijd beter eens om je heen te kijken of er geen reguliere winkel is waar hetzelfde artikel te koop is. Vaak goedkoper maar niet in termijnen betaalbaar. Succes - Enc.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2005 om 15:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je weet wat je wil hebben en je weet ook wat je eraan hebt dan kun je daar prima bestellen. Veel van de producten zijn natuurlijk de reinste rommel dus pas daarmee op.

Creme's en andersoortige smeersels kunnen niet worden teruggestuurd als ze eenmaal zijn gebruikt. Die 30 dagen niet goed geld teruggarantie is zulke gevallen een farce.

Verder raad ik je aan een specifiek product voor te leggen of op te zoeken via de zoekfunctie om erachter te komen of mensen er tevreden over zijn.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2005 om 15:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Na het lezen van de post van tigertje, met name de opmerking 'vaak je reinste rommel' zou ik mijn antwoord willen aanpassen en wel: 'vaak goedkoper en beter' - Groeten - Enc.

ve
door verwijderd - Jan 22, 2005 om 01:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ooit een Abtronic gekocht die toen over de 200 Gulden kostte. U
weet wel, zo'n apparaat dat dus NIET doet wat het beloofd en nu bij de
Blokker en zo voor nog geen 10 Euro ligt... Zelfde met een Ab-Swing...
Een soortgelijk apparaat is in de winkel goedkoper. Idem met een
Cross-trainer. Ik had die op Tell Sell gezien en ben vervolgens bij
Decathlon gaan informeren. Daar was het apparaat wel 50 Euro duurder
maar heeft meer mogelijkheden, betere materialen, staat stabieler én 5
jaar (!!!) garantie. En laten we wel wezen: als de producten van Tell
Sell echt zo fantastisch waren, dan zouden ze toch JUIST in de winkel
te koop zijn ? Dat is met Quick & Brite (nu Oxy Eazy Action)
inderdaad gebeurt, echt een vlekkenwonder dat inderdaad super werkt. Én
nu dus overal gewoon te koop.

ve
door verwijderd - Jan 22, 2005 om 11:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi
Ga eens kijken bij Wehkamp: sommige artikelen worden ook door hun verkocht. Het is de zelfde rommel, maar de betaling is okay geregeld.

ve
door verwijderd - Jan 22, 2005 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nu al twee keer iets besteld bij Tell Sell....geen problemen gehad met betalingen...ik heb ook al eens een bestelling retour gestuurd en mijn geld terug gekregen na ongeveer 2 weken op het geld gewacht....niet alle producten zijn rotzooi....ik heb laatst dat product gekocht die de tanden witter maken...dat is bij Radar bij de vergelijkingstest op de eerste plaats geeindigd! Dus er zijn ook wel goede producten bij.

ve
door verwijderd - Jan 24, 2005 om 10:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,Michelle,ik heb in de loop der jaren al verschillende keren iets bij Tell Sell gekocht o.a. een SHARK  oplaadbaar stofzuigertje en,jaren geleden al,een cybersonic tandenborstel met daarbij de bepaling,dat ik levenslang elke drie maanden gratis twee opzetborsteltjes ontving.Ik moet zeggen,dat ik eerst nogal sceptisch was over Tell Sell,omdat ze ook producten verkopen,die naar mijn idee alleen Tell Sell ten goede komen,met name op het gebied van voedingssupplementen,veel te dure fitnessapparatuur,die elders veel goedkoper te krijgen is  enzovoort.Ik weet niet uit mijn hoofd,wie de Biostabiel verkoopt,dus of Tell Sell aan die oplichterij meewerkt,is mij onbekend.Het komt er dus op neer,dat het er maar helemaal van afhangt,welk product je koopt.Ik krijg al jarenlang elke drie maanden gratis borsteltjes voor mijn tandenborstel,die het voortreffelijk doet,zelfs zonder portokosten thuisgestuurd.Ik heb er nu en stuk of zes zelfs over.Het stofzuigertje werkt ook al weer een jaar of twee tot volle tevredenheid voortreffelijk.Kortom,ik kan niet over alle producten oordelen,maar over Tell Sell als verkoper ben ik erg tevreden,ook in het nakomen van gedane beloftes.Met vriendelijke groeten,

Peter Haas

ve
door verwijderd - Jan 25, 2005 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat ik op het oog heb is de Toni Pony (*bloost*), zo'n staart met nephaar die in allerlei kleuren te bestellen is. Heeft iemand deze al in huis of ken je iemand die er een heeft besteld?

Die biostabiel lijkt me inderdaad rotzooi, daar zou ik ook nooit aan beginnen. Er was toch ook een tv programma dat het ontmaskerd heeft? Weet ook niet zeker of dat bij TellSell zit.

ve
door verwijderd - Aug 21, 2005 om 21:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo beste koper bij tell sell,

Ik heb ook eens besteld bij tell sell en bij mij was het een flop. Ze verzekerde een computertje te sturen met een Mario game erop. 100 in 1 spellen. Er zaten vele spellen op maar geen Mario. De voorraad was op dus toen stuurde ze maar een andere versie.

Computerslim

ve
door verwijderd - Aug 21, 2005 om 22:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij deze verklaar ik Computerslim tot nieuwe kampioen oudedraadjesopzoeken, gefeliciteerd.