pi
door pierat Oct 31, 2011 om 16:14
Vrije tijd & tuin

Voordeelbonnen Aangenaam Klassiek

De nieuwe Aangenaam Klassiek is uit. Bijna elk jaar koop ik deze dubbel-CD vooral omdat er altijd kortingsbonnen bij zitten voor recente klassieke CD's. Zo ook dit jaar.
Thuis gekomen merk ik dat de voordeelbonnen helemaal geen voordeel opleveren voor de recente CD's want in de winkel liggen deze CD's al voor de prijs die er op de bonnen staat. Ik voel me dus enigszins belazerd.
Quote van de CD-box: "Inclusief veel voordeel op klassieke CD's."
Quote van de website: "Plus vele voordeelbonnen om voordelig kennis te maken met de klassieke meesterwerken."

Ik heb contact gehad met de leverancier maar zij zeggen dat het woord "voordeelbon" iets anders betekent. Wat ik natuurlijk heb ontkend.

512 4 Rapporteer

ba
door bachanaal - Oct 31, 2011 om 19:41
248 Antwoorden / 7 Vragen

in ons land is de cd markt afgeschermd met torenhoge verkoopprijzen. ik bestel alles in het buitenland, dat scheelt gigantisch veel in de prijs, zelfs hollandse cd labels zijn in het buitenland vaak meer dan 10 euro goedkoper.even snuffelen op buitenlandse webwinkels of via de zoekmachine van Google.

edrick3
door edrick3 - Nov 1, 2011 om 13:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo pierat,

Ik zou dit eens aanhangig maken bij de Reclame Code Commissie.
Dit soort 'reclame' vind ik nogal bedrieglijk.
Als er niemand reageert blijven ze hiermee doorgaan.

Suc6

pi
door pierat - Nov 1, 2011 om 14:38
9 Antwoorden / 4 Vragen

In de laatste email kreeg ik het volgende te horen:

"Wij zullen uw opmerkingen meenemen in de evaluatie die we met maatschappijen, retail en reclamebureau eind januari 2012 hebben over deze campagne.
Daar zal dit zeker aan de orde komen.

Er gaat dus blijkbaar aan gewerkt worden. Neemt niet weg dat ik me voor 2011 nog steeds misleid voel.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 1, 2011 om 14:47
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=pierat schreef op dinsdag 1 nov 2011, 14:38]In de laatste email kreeg ik het volgende te horen:

"Wij zullen uw opmerkingen meenemen in de evaluatie die we met maatschappijen, retail en reclamebureau eind januari 2012 hebben over deze campagne.
Daar zal dit zeker aan de orde komen.

Er gaat dus blijkbaar aan gewerkt worden. Neemt niet weg dat ik me voor 2011 nog steeds misleid voel.

Wij gaven vroeger als antwoord en U gelooft dat, eerst zien en dam geloven is al een heel oud gezegde.