pi
door pierat Oct 31, 2011 om 16:14
Vrije tijd & tuin

Voordeelbonnen Aangenaam Klassiek

De nieuwe Aangenaam Klassiek is uit. Bijna elk jaar koop ik deze dubbel-CD vooral omdat er altijd kortingsbonnen bij zitten voor recente klassieke CD's. Zo ook dit jaar.
Thuis gekomen merk ik dat de voordeelbonnen helemaal geen voordeel opleveren voor de recente CD's want in de winkel liggen deze CD's al voor de prijs die er op de bonnen staat. Ik voel me dus enigszins belazerd.
Quote van de CD-box: "Inclusief veel voordeel op klassieke CD's."
Quote van de website: "Plus vele voordeelbonnen om voordelig kennis te maken met de klassieke meesterwerken."

Ik heb contact gehad met de leverancier maar zij zeggen dat het woord "voordeelbon" iets anders betekent. Wat ik natuurlijk heb ontkend.

512 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ba
door bachanaal - Oct 31, 2011 om 19:41
248 Antwoorden / 7 Vragen
0

in ons land is de cd markt afgeschermd met torenhoge verkoopprijzen. ik bestel alles in het buitenland, dat scheelt gigantisch veel in de prijs, zelfs hollandse cd labels zijn in het buitenland vaak meer dan 10 euro goedkoper.even snuffelen op buitenlandse webwinkels of via de zoekmachine van Google.

edrick3
door edrick3 - Nov 1, 2011 om 13:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo pierat,

Ik zou dit eens aanhangig maken bij de Reclame Code Commissie.
Dit soort 'reclame' vind ik nogal bedrieglijk.
Als er niemand reageert blijven ze hiermee doorgaan.

Suc6

pi
door pierat - Nov 1, 2011 om 14:38
9 Antwoorden / 4 Vragen
0

In de laatste email kreeg ik het volgende te horen:

"Wij zullen uw opmerkingen meenemen in de evaluatie die we met maatschappijen, retail en reclamebureau eind januari 2012 hebben over deze campagne.
Daar zal dit zeker aan de orde komen.

Er gaat dus blijkbaar aan gewerkt worden. Neemt niet weg dat ik me voor 2011 nog steeds misleid voel.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 1, 2011 om 14:47
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=pierat schreef op dinsdag 1 nov 2011, 14:38]In de laatste email kreeg ik het volgende te horen:

"Wij zullen uw opmerkingen meenemen in de evaluatie die we met maatschappijen, retail en reclamebureau eind januari 2012 hebben over deze campagne.
Daar zal dit zeker aan de orde komen.

Er gaat dus blijkbaar aan gewerkt worden. Neemt niet weg dat ik me voor 2011 nog steeds misleid voel.

Wij gaven vroeger als antwoord en U gelooft dat, eerst zien en dam geloven is al een heel oud gezegde.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer