AH bezorgservice
Ik maak regelmatig gebruik van de AH bezorgservice. Maar de kwaliteit is erg slecht. Producten worden niet geleverd maar staan wel op de rekening. Producten die je besteld hebt en volgens de website op voorraad zijn kunnen niet geleverd worden. Niet bestelde producten worden geleverd. deze staan dan niet op de rekening. Bezorgers die fouten maken bij het berekenen van statiegeld en uiteraard in het nadeel van de klant.
De klantenservice is telefonisch slecht bereikbaar. op e-mails met daarin een opsomming van klachten wordt simpelweg niet gereageerd.
Terugbetalen van niet geleverde producten doet men in principe alleen maar door verrekening met de volgende bestelling. Je bent dus gedwongen om je geld terug te krijgen wederom te bestellen.
Na een foute berekening wordt de zaak voorgelegd aan de afdeling boekhouding. Die komen dan vervolgens terug met de boodschap dat het allemaal toch wel klopt. Dat terwijl de rekening een duidelijke rekenfout bevat.
Kortom. Ik zou iedereen die overweegt gebruik te maken van de AH bezorgservice aanraden eerst erg goed na te denken. En als je het dan toch doet, alles ter plekke bij het bezorgen te controleren. Dat is voor de bezorger wel vervelend want die heeft maar tien minuten per klant. Maar dat is dan helaas het probleem van AH. het alternatief is dat je teveel betaalt en gefrustreerd raakt om je klachten goed afgehandeld te krijgen.
Het vorenstaande is overigens niet gebaseerd op een incident. Het is bij ons structureel.
Ik ga nu maar weer naar de winkel. Wij zij bijna 35 jaar wekelijkse klant bij AH geweest. Maar door de wijze waarop je door hen als klant wordt behandeld willen wij daar simpelweg geen klant meer zijn. Andere supermarkten zijn overigens ook vaak goedkoper. Maar zelfs als die duurder zouden zijn zou ik daar geen probleem mee hebben. Ik wil normaal als klant behandeld worden. AH heeft dat niet begrepen.
Gewoon een andere leverancier vinden, die wel u als klant behandeld. Dat zou mijn reactie zijn.
@paolo
Gutte gutte gut wat is dat nou vervelend voor u zeg! Uw bestelde spullen worden niet naar behoren bij u aan de deur geleverd.
Het is toch logisch dat er soms wat mis kan gaan,maar ga dan voortaan de boodschappen zelf effe doen,want hoe druk men ook moge zijn,er is altijd wel een gaatje te vinden om zelf even naar de winkel te gaan,maar waarschijnlijk voelt u zich verheven boven anderen,en wenst dat alles volgens het lijstje bij u aan de deur word afgeleverd.Snap heus wel dat als u van de aangeboden diensten gebruik wenst te maken dat dat dan ook naar behoren gebeurd,maar waar gewerkt word,worden fouten gemaakt,en om nou gelijk uit de hoogte te gaan doen vind ik een beetje overdreven.
@Komsja.
Jammer dat je te beperkt bent om normaal te reageren. Wel knap dat jij zicht hebt in mijn privé omstandigheden en de reden waarom ik boodschappen online bestel.
Wellicht goed in het vervolg eerst iets te lezen en te proberen het te begrijpen voordat je reageert en voordat je een zinloze en volstrekt stupide reactie geeft. Als je het had begrepen had je kunnen weten dat dit geen incident was.
Jouw reactie is te zielig om verder serieus op in te gaan.
[quote=paolo schreef op woensdag 10 dec 2014, 14:36] En als je het dan toch doet, alles ter plekke bij het bezorgen te controleren. Dat is voor de bezorger wel vervelend want die heeft maar tien minuten per klant.
Tien minuten per klant? Dat is toch meer dan genoeg om te checken of er bezorgd is wat je besteld hebt?
Het valt toch ook allemaal niet mee.
Wat een groot leed toch weer.
Wellicht kan een ander het beter hoeft u niet zo sneu te huilen.
Toch maar die 10 minuten gebruiken om e.e.a. te controleren zou ik denken en anders doen wat @valerius-2 adviseert?
@paolo
Geachte Heer/Mevr/Mej
Vraag me af hoe u uw boodschapjes in huis heeft gekregen Voordat de bezorgservice van de supermarkten hun intrede deden,tuurlijk is het makkelijk dat de schapjes aan de deur worden geleverd maar er zijn tegenwoordig ook een hoop supermarkten op zondag open dus dan gaat u toch even op zondag naar de winkel dan is het lekker rustig en heeft u binnen no-time uw kaviaar of bitterballen etc etc in huis en hoeft u zich niet meer te ergeren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer