We
door Wendyvanzeb Jun 3, 2020 om 17:21
Winkels & webshops

Bestelling betaald,niet leverbaar nu al 10 dagen op mijn geld aan het wachten

Ik heb een bestelling gedaan bij vidaxl, meteen na de betaling was de bestelling nergens te vinden. Nu wacht ik al 10 dagen op mijn geld. Elke keer komen er weer werkdagen bij. Al snel bleek dat het product niet leverbaar. Je kan ze telefonisch niet bereiken en je kan alleen vragen stellen door een chat maar die kunnen verder niks doen dan melding maken. Maar hoe krijg ik nu mijn 135 euro terug?

4709 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Jun 3, 2020 om 17:39
16850 Antwoorden / 108 Vragen
0
We
door Wendyvanzeb Jun 3, 2020 om 20:06
Antwoorden / 1 Vragen

Had ze gezien, niet best.

marita5
door marita5 - Jun 3, 2020 om 17:53
11535 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Wendyvanzeb 

VidaXL : Tel nr : 088 - 1232400 . 

VidaXl.nl heeft 14 dagen de tijd om uw geld terug te storten , gebeurd dit niet stuur dan deze voorbeeldbrief , moet u iets aanpassen , klik op de rode regels . 

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/voorbeeldbrief-herinnering-aan-terugbetalen-producten-na-gebruikmaken-van-bedenktijd . 

Bied dit geen oplossing , kunt u een klacht indienen bij Thuiswinkel.org , VidaXL is hierbij aangesloten . 

https://www.thuiswinkel.org/leden/vidaxl.nl/certificaat  

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

We
door Wendyvanzeb Jun 3, 2020 om 20:04
Antwoorden / 1 Vragen

Hebben ze ook zo lang als er dus blijkbaar helemaal geen bestelling bij hun genoteerd staat. Want heb niks geanuleerd, niks retour gedaan. Bedankt voor de info ga morgen maar even bellen.

tijger1
door tijger1 - Jun 3, 2020 om 18:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Door geduld te oefenen.

We
door Wendyvanzeb Jun 3, 2020 om 20:05
Antwoorden / 1 Vragen

Haha ja zal het proberen.

alfatrion
door alfatrion - Jun 4, 2020 om 09:42
1659 Antwoorden / 1 Vragen
0

De verkoper moet onverwijld doch uiterlijk binnen 14 dagen terugbetalen vanaf het moment dat u een beroep heeft gedaan op uw herroepingsrecht.

mo
door mof - Jun 5, 2020 om 14:03
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

Afwachten, geschillencommissie, rechter ...

dokun
door dokun - Jun 5, 2020 om 17:01
152 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ze hebben 14 dagen de tijd om uw geld terug te betalen.

Wij hebben de afgelopen jaren vele tientallen bestellingen gedaan bij VidaXL. Een keer of 4 heb ik het artikel weer op laten halen. Heb altijd mijn geld terug gehad. 3 keer binnen een week de andere keer duurde het iets langer dan 14 dagen. Toen ik na 10 dagen melding maakte dat ik mijn geld nog niet had, bleek dat er een fout gemaakt was en zouden ze meteen in orde maken dat ik mijn geld terug kreeg. Dat was ook zo, was binnen 1 week binnen. Tot mijn verrassing zat er in mijn mailbox ook een excuus mail met een voucher van €20 als goedmakertje.

Ik denk dat als u gewoon via uw account pagina ( klikken op het bestelde product, dan klikken op "meld probleem") .een berichtje gaat sturen u binnen een paar dagen bericht heeft en dan zullen ze het bedrag snel terugbetalen vermoed ik.

Ze zijn niet alleen per chat te bereiken! IVM de Corona crisis werken hun medewerkers vanuit huis zodoende kan het allemaal iets langer duren als normaal. Daardoor zijn ze ook niet telefonisch bereikbaar. Ze zijn bereikbaar via uw accountpagina,op de manier die ik hierboven vermelde, ook enkele uren per dag via de chat en via email contact. Dat staat er op de website te lezen. 

Misschien moet u gewoon een beetje meer geduld hebben!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer