vandaorchidee
door vandaorchidee May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ?

2981 12 Rapporteer
ne
door neodutchio - May 8, 2024 om 08:18
5166 Antwoorden / 12 Vragen
2

Dat kunt u het beste aan Vomar zelf vragen.

marita5
door marita5 - May 8, 2024 om 08:18
11535 Antwoorden / 15 Vragen
6

Hallo Vanaorchidee , 

Veelgestelde Vragen , 

Mijn kassabon klopt niet .

Wanneer je constateert dat een product niet goed is verwerkt op de kassabon dan kun je met de kassabon naar de servicebalie van de betreffende winkel gaan.

Ik heb een klacht over een winkel , Waar kan ik hiermee terecht ? 

Met een klacht kun je terecht bij de filiaalmanager van de desbetreffende winkel. Ook kun je contact opnemen met de klantenservice met behulp van het online contactformulier of telefonisch van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 14.00 uur via 072-750 25 55 met uitzondering van feestdagen

https://www.vomar.nl/klantenservice .

https://www.vomar.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen

mahadma
door mahadma - May 8, 2024 om 08:33
11571 Antwoorden / 51 Vragen
2

Volgens mij zijn er in een beetje super 1 of meer miljoen artikelen in de voorraad. Komt er wat bij, gaat er wat af, is er een aktie of prijsverandering, al of niet van periodieke aard, moet dat allemaal centraal geregeld worden door hoofdkantoor. Ik verwacht dat deze info/data in de gesloten uren van de winkels worden ge-updated  worden in de computers aldaar. Als u de gemiddelde folders ziet, zijn er dat best veel.  Het invoeren van AL die veranderingen is mensenwerk, en die kunnen foutjes maken. Ik weet zeker dat iedereen niet perfect is, ik niet en u ook niet. O ja , hoofdletters is schreeuwen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 8, 2024 om 09:44
16885 Antwoorden / 202 Vragen
0

Aansluitenbd op hetgeen al hiervoor is gezegd, men is bij VOMAR verplicht om te corrigeren.Zie toch ook dan even dit waar het hetgeen u meldt aan de orde is geweest. https://www.maxvandaag.nl/sessies/themas/consument/altijd-de-kassabon-controleren-loont-omdat-het-geld-bespaart/

Mabelle
door Mabelle - May 8, 2024 om 10:24
457 Antwoorden / 1 Vragen
1

Waarom de Vomar daar volgens jou niets mee doet, kunnen wij niet weten. Vraag het aan de Vomar.

sjjoppy
door sjjoppy - May 8, 2024 om 11:06
7213 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het kan zijn dat u een digitale klantenkaart nodig hebt waar u de aanbiedingen eerst moet activeren, vraag daar eerst eens naar.

ru
door rutting - May 10, 2024 om 12:19
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Blokkaas van Vergeer reclame 7.99 kassabon 9.99
Na jarenlang klanf geweest te zijn ga ik hier nniet meer naartoe. Dit is de zoveelste keer dat het niet klopt, schapprijzen kassaprijzen kloppen vaak niet
Oppassen dus !!!!!!!!!!!

wi
door wim koelewijn May 11, 2024 om 09:27
71 Antwoorden / Vragen

ik zou naar een andere supermarkt gaan want bij de anderen komt het natuurlijk niet/ nooit voor..of....'tuurlijk bij alle supermarkten komt dit voor !

To
door Ton 1960 - May 10, 2024 om 15:40
6 Antwoorden / 7 Vragen
0

elke week veranderen meer dan 200 prijzen vaak vanaf maandag het personeel moet dan meer dan 100 vakken aflopen om de schapkaartjes om te ruilen ,door gebrek aan personeel lukt dit vaak niet en blijft dit liggen .(de meeste mensen merken dit niet omdat ze geen bon vragen ) dit is een tijdelijk probleem steeds meer supermakten gaan over op digitale schapkaartjes. IK heb 42 jaar bij diverse supermarkten gewerkt

Ozymandias
door Ozymandias - May 10, 2024 om 15:55
175 Antwoorden / Vragen
0

Hoe weet je dat het drie klanten waren? Sta je soms bij de kassa ieders bonnetje te controleren ofzo? Als dat zo is, zoek een andere hobby.

rj
door rjw - May 10, 2024 om 19:19
3280 Antwoorden / 5 Vragen
0

Hoe controleer je dat eigenlijk? Ga je nog een keer met de kassabon door de hele winkel om alle prijzen te controleren?

Ma
door MaraS - May 10, 2024 om 22:18
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Het is wel wonderlijk dat de verkeerde prijzen altijd in het voordeel van Vomar uitvallen....

rj
door rjw May 10, 2024 om 23:59
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Dat weten we niet. Er wordt alleen maar geklaagd als dat zo is, niet als de prijzen bij de kassa lager zijn.

wi
door wim koelewijn - May 11, 2024 om 09:18
71 Antwoorden / Vragen
1

Ik vraag mij af of dit bericht apart moet worden gemeld.....eerder, Albert Heijn..nu Vomar...is het niet zo om te stellen dat het bij ALLE merken supermarkten voorkomt ?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer