FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR
Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.
Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .
Waarom doet de Vomar hier niets mee ?
Hallo Vanaorchidee ,
Veelgestelde Vragen ,
Mijn kassabon klopt niet .
Wanneer je constateert dat een product niet goed is verwerkt op de kassabon dan kun je met de kassabon naar de servicebalie van de betreffende winkel gaan.
Ik heb een klacht over een winkel , Waar kan ik hiermee terecht ?
Met een klacht kun je terecht bij de filiaalmanager van de desbetreffende winkel. Ook kun je contact opnemen met de klantenservice met behulp van het online contactformulier of telefonisch van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 14.00 uur via 072-750 25 55 met uitzondering van feestdagen
https://www.vomar.nl/klantenservice .
https://www.vomar.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen
Volgens mij zijn er in een beetje super 1 of meer miljoen artikelen in de voorraad. Komt er wat bij, gaat er wat af, is er een aktie of prijsverandering, al of niet van periodieke aard, moet dat allemaal centraal geregeld worden door hoofdkantoor. Ik verwacht dat deze info/data in de gesloten uren van de winkels worden ge-updated worden in de computers aldaar. Als u de gemiddelde folders ziet, zijn er dat best veel. Het invoeren van AL die veranderingen is mensenwerk, en die kunnen foutjes maken. Ik weet zeker dat iedereen niet perfect is, ik niet en u ook niet. O ja , hoofdletters is schreeuwen.
Aansluitenbd op hetgeen al hiervoor is gezegd, men is bij VOMAR verplicht om te corrigeren.Zie toch ook dan even dit waar het hetgeen u meldt aan de orde is geweest. https://www.maxvandaag.nl/sessies/themas/consument/altijd-de-kassabon-controleren-loont-omdat-het-geld-bespaart/
Het kan zijn dat u een digitale klantenkaart nodig hebt waar u de aanbiedingen eerst moet activeren, vraag daar eerst eens naar.
Blokkaas van Vergeer reclame 7.99 kassabon 9.99
Na jarenlang klanf geweest te zijn ga ik hier nniet meer naartoe. Dit is de zoveelste keer dat het niet klopt, schapprijzen kassaprijzen kloppen vaak niet
Oppassen dus !!!!!!!!!!!
ik zou naar een andere supermarkt gaan want bij de anderen komt het natuurlijk niet/ nooit voor..of....'tuurlijk bij alle supermarkten komt dit voor !
elke week veranderen meer dan 200 prijzen vaak vanaf maandag het personeel moet dan meer dan 100 vakken aflopen om de schapkaartjes om te ruilen ,door gebrek aan personeel lukt dit vaak niet en blijft dit liggen .(de meeste mensen merken dit niet omdat ze geen bon vragen ) dit is een tijdelijk probleem steeds meer supermakten gaan over op digitale schapkaartjes. IK heb 42 jaar bij diverse supermarkten gewerkt
Hoe weet je dat het drie klanten waren? Sta je soms bij de kassa ieders bonnetje te controleren ofzo? Als dat zo is, zoek een andere hobby.
Hoe controleer je dat eigenlijk? Ga je nog een keer met de kassabon door de hele winkel om alle prijzen te controleren?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer