Na
door Nathalie_2 Oct 29, 2017 om 17:16
Winkels & webshops

Groupon kan mijn aankoop niet vinden

Hotelovernachting met ontbijt gekocht bij groupon. Vlak daarna bleek het hotel failliet dus kreeg een mail van groupon dat een ander hotel de aankoop zou overnemen. Prima. Ik heb vervolgens gereserveerd bij dat hotel (hotel geste in valkenburg) en twee maanden later zou ik daar heerlijk overnachten, maar een dag voor vertrek krijg ik een mail van het hotel dat ik niet meer welkom ben omdat groupon niet aan zijn betalingsverplichting voldoet. Op z'n zachts gezegd vond ik het niet netjes van dit hotel om op het allerlaatste moment dit te doen terwijl ik twee maanden daarvoor geboekt had.
Ik groupon direct gebeld moest al mijn stukken mailen, belde ze later op de dag en hadden dus hier helemaal niet naar gekeken en was heel vervelend (bleef alleen maar herhalen heel vervelend) dat ik vrij had genomen, geen hotelovernachting nu had e.d. Vervolgens bleef groupon maar zeuren dat ze een betallingsbewijs wilde zien, diverse keren gedaan en ja hoor uiteindelijk klopte het ik en stortte ze dus mijn geld terug en dat was het. Ik heb een klacht ingediend en na heel veel mailen ben ik niet verder dan dat ze bijven volhouden dat ze mijn aankoop niet terug kunnen vinden (kopie groupon gemaild naar ze) en hebben ze computerproblemen dus kunnen mijn link niet openen zodat ze kunnen zien wat ik gekocht heb bij ze (staat gewoon in mijn account) En ondertussen namens heel groupon excuses aanbieden. En nu wilden ze dan tien euro op mijn account storten. Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Ik heb aangegeven dat ik voor dat geld mijn schade niet vergoed is en ik ook niet hetzelfde kan kopen als ik had gekocht.
Wat kan ik nog meer doen zodat ze het fatsoenlijk afhandelen.

1393 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ga
galen135 - May 8, 2024 om 11:23
Auto & vervoer

DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten

Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer

pa
paulinarij - May 9, 2024 om 17:00
Voeding & gezondheid

Is botox gevaarlijk voor rimpels

Is botox voor rimpels ongevaarlijk en hebt het nadelen Lees meer

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer