Jo
door JohanSl Jul 9, 2018 om 20:18
Winkels & webshops

Hoe krijg ik mijn geld terug van de Lidl webhsop?

Artikelen retour gestuurd, maar nu na bijna een maand nog steeds het geld niet terug. Klantenservice houd ons aan het lijntje. We hebben het idee dat onze klacht niet voorbij de klantenservice komt. Lidl heeft zichzelf goed beschermd, je komt niet voorbij de klantenservice medewerker die altijd hetzelfde zegt en er gebeurt niks. Lidl is een onbetrouwbare webshop. Waarschuwing voor iedereen: alleen maar hoofdpijn als er iets aan de hand is, er word niks opgelost.
Toppunt was de opmerking van de klantenservice medewerker op mijn vraag waarom ik geen antwoord kreeg op mijn via de website ingediende klacht: Dat wordt meegenomen in de jaarlijkse rapportage. U krijg alleen een bevestiging dat de klacht is binnengekomen.


Iemand enig idee hoe ik mijn geld terug krijg?

2380 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Jul 9, 2018 om 20:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Een lange klaagrede, maar je geeft totaal niet aan wat er nou precies aan de hand is en waarom ze het geld niet terugstorten...

Iemand enig idee hoe ik mijn geld terug krijg?

Nee dus...

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 9, 2018 om 20:26
7211 Antwoorden / 3 Vragen
2

Neemt u eens contact op via een formulier daar komt u zeker verder mee dan met de telefoon:
https://www.lidl.nl/nl/Contact.htm

tenormin
door tenormin - Jul 9, 2018 om 20:30
16849 Antwoorden / 108 Vragen
0

@johansl, ben het eens met @diumenge. Schrijft u eerst een rustig over welk artikel het gaat, wat de reden van terugsturen enz. Zo is er immers geen zinnig antwoord op te geven. Dus even, hieronder: e.e.a. toelichten, misschien heeft iemand dan wel een idee hoe u wel uw geld terugkrijgt.

tijger1
door tijger1 - Jul 9, 2018 om 20:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik heb meerdere malen iets  in de webshop van Lidl gekocht. Heb daar in het geheel geen klachten over, integendeel. 

Ik had iets gekocht wat binnen korte tijd kapot ging. Aangegeven bij Lidl, zij konden niet repareren en binnen de korste keren stond het geld op mijn rekening zonder dat ik het kapotte ding op hoefde sturen. 

Dus wat hebt u gekocht en teruggestuurd?

marita5
door marita5 - Jul 9, 2018 om 22:58
11534 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Johansl , 

Lees hier eens ( voorbeeldbrief ) klik op de rode regels 

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-online-verkoper-betaalt-geld-niet-terug 

Lidl is aangesloten bij Thuiswinkel.org , u kunt daar een klacht indienen .

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

aurora1
door aurora1 - Jul 9, 2018 om 23:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

En om welk artikel gaat het en wat was ermee aan de hand?
U gebruikt veel woorden maar vertelt niet wat er aan de hand is dus dan is het moeilijk om een advies te geven.
Het geld is nu van Lidl dus niet meer "uw" geld.

panter22
door panter22 - Jul 10, 2018 om 09:00
6599 Antwoorden / Vragen
0

Heb je de artikelen binnen 14 dagen teruggestuurd? 
Er is ergens iets mis gegaan. 
Zo te lezen heeft Lidl alleen geregisteerd dat je een klacht hebt over deze artikelen, meer niet.
Maar niet dat ze de artikelen hebben ontvangen. Heb je de track en trace code nog?
Mogelijk staat de info nog op de site van Postnl.
Je kunt de klacht ook zetten op https://www.klacht.nl/lidl/
Zet er dan bij wat je terug hebt gestuurd en wanneer. Je klacht is veel te vaag.

akkerdistel
door akkerdistel Jul 12, 2018 om 09:49
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Bij de Lidl is het terugsturen bijna 3 maanden en verzenden gaat via DHL.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer