Ni
door Nikki van Poppel Jan 15, 2024 om 11:02
Winkels & webshops

Kast besteld en betaald maar nooit ontvangen

Goedemorgen,

In mei 2023 heb ik een online een kast besteld bij woneninterieur en netjes betaald maar nooit ontvangen.
na enig aandringen van mijn kant zou de kast geleverd worden in november 2023.
tot op heden is er meerdere malen contact geweest via E-Mail en 1x telefonisch met talloze beloftes over levering (uiteindelijk order geannuleerd)
en toezegging gedaan over terugbetaling van mijn betaalde 650 euro.
Laatst E-Mail bericht van hun kant is dat afgelopen vrijdag 12 november het geld op mijn rekening zou staan.
Zoals verwacht niets ontvangen of een bericht.
Wat nu te doen zodat niet nog meer mensen slachtoffer worden van deze woonwinkel ?

Vriendelijke groet  Nikki van Poppel

2817 12 Rapporteer
Bl
door BlauweDag - Jan 15, 2024 om 11:08
4 Antwoorden / Vragen

Kijk maar eens op het forum bij Radar, zijn genoeg vergelijkbare verhalen. Ik wens u succes met de verdere gang van zaken!

mahadma
door mahadma - Jan 15, 2024 om 11:10
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Trustpilot is 2,2 uit 5. Zijn volgens eigen website zeer druk en "daarom" tijdelijk niet telefonisch bereikbaar. Als u in de buurt woont is een persoonlijk bezoek mogelijk meer effectief.

sira
door sira - Jan 15, 2024 om 12:22
2340 Antwoorden / 24 Vragen

U had er veel eerder werk van moeten maken en niet wachten tot vandaag.

Volgende keer een onbekende webshop goed napluizen voor u gaat bestellen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 15, 2024 om 13:14
7190 Antwoorden / 3 Vragen

Uit de link:

Meldingen

Bekijk onderstaande relevante meldingen over Woneninterieur.nl, meldingen worden verzameld van externe bronnen als Politie.nl en Keurmerken.

woneninterieur.nl melding bij politie.nl

WebshopChecker indexeert meldingen van onafhankelijke bronnen als de politie. Zelf een melding doen over deze webwinkel? Tip ons dan via “Community talk”. Meer meldingen bekijken over andere webwinkels? Bekijk deze complete lijst met meldingen hier.

https://webshopchecker.nl/shop/woneninterieur-nl/

ju
door juliomariner - Jan 15, 2024 om 14:32
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Op het Radar forum staat dat ze bezig zijn met het terugbetaling van de betaalde bedragen maar het lijkt een beetje hapsnap te gebeuren. De hardste schreeuwer wordt het eerst uitbetaald.
Misschien kunt u zich ook in dat forum melden want daar reageerd het bedrijf wel en hebben een aantal klanten hun geld terug gekregen.

Ay
door Ayaz - Feb 24, 2024 om 16:41
2 Antwoorden / Vragen

Heb helaas dezelfde ervaring: Woneninterieur.nl levert niks en probeert klanten aan het lijntje te houden. Hun excuses is dat het druk is.
Ik heb een review online gezet met mijn ervaring en toen kreeg ik een zeer onvriendelijke mail dat ik moest stoppen met 'schadelijk berichten' plaatsen. Ook hadden ze mijn review bij trustpilot gerapporteerd als onwaar. www.woneninterieur.nl is druk met het proberen via dreigen hun reviewscore hoog te houden, ze zouden beter meubels kunnen leveren.
Ik ben nu bezig een incassobureau in te schakelen, de eerste die ik belde wilde het niet op no cure no pay basis doen, want ze hadden al ervaring met dat www.woneninterieur.nl niet makkelijk geld terugbetaald. Dus ik overweeg aangifte bij politie, als er genoeg zijn gaan die onderzoek doen.

KV
door KVerbeek Apr 5, 2024 om 10:14
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hi Ayaz,

Mail mij maar kimverbeek1980@live.nl
Ik ben het aan het verzamelen, dan kunnen we misschien gezamelijk aangifte doen.

Ni
door Nikki van Poppel - Mar 13, 2024 om 20:23
1 Antwoorden / 1 Vragen

Update: inmiddels bedrag geretourneerd.

Marlies Wiersema
door Marlies Wiersema - Mar 18, 2024 om 14:11
1 Antwoorden / Vragen

Leugen op leugen op leugen!

Ook wij hebben te maken met loze beloften van woneninterieur.nl.

Inmiddels hebben we de koop ontbonden. Het geld zou vorige week teruggestort zijn, maar wij zien niks bijgeschreven.

Heeft iemand tips om je geld terug te krijgen?
We gaan morgen aangifte doen bij de politie en onze huisadvocaat is al ingeschakeld.

Ordernummer is 5055.

Ja
door JannyBoe Mar 18, 2024 om 15:11
515 Antwoorden / Vragen

De advocaat is inderdaad de weg nu.
Sterkte en succes.

KV
door KVerbeek - Apr 5, 2024 om 10:11
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Nikki

ik heb precies hetzelfde, verschrikkelijk Dit moet stoppen.

Je kunt mij mailen : kimverbeek1980@live.nl

laten we proberen alle klachten te verzamelen en er gezamelijk iets mee te doen zo dat dit stopt. Trustpilot staat vol met dezelfde berchten.