Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ni
Nikki van Poppel - 15-01-2024 11:02:08
Winkels & Webshops

Kast besteld en betaald maar nooit ontvangen

Goedemorgen,

in mei 2023 heb ik een online een kast besteld bij woneninterieur en netjes betaald maar nooit ontvangen.
na enig aandringen van mijn kant zou de kast geleverd worden in november 2023.
tot op heden is er meerdere malen contact geweest via e-mail en 1x telefonisch met talloze beloftes over levering (uiteindelijk order geannuleerd)
en toezegging gedaan over terugbetaling van mijn betaalde 650 euro.
laatst e-mail bericht van hun kant is dat afgelopen vrijdag 12 november het geld op mijn rekening zou staan.
zoals verwacht niets ontvangen of een bericht.
wat nu te doen zodat niet nog meer mensen slachtoffer worden van deze woonwinkel ?

vriendelijke groet  nikki van poppel