Pl
door Ploek Nov 9, 2023 om 15:07
Winkels & webshops

Lidl aanbiedingen worden niet verrekend

Vandaag was ik bij Lidl filiaal Roelantdreef Utrecht voor aanbieding maaltijdsalade kip/saté euro 2,99 i.p.v. 3,99, vanwege markt daar was het bij de kassa enorm druk.

Bij het betalen met pin ging ik ervan uit dat ik euro 2,99 had betaald. Ik hoefde geen kassabon. Thuis zag ik online dat ik geen korting had gekregen en euro 3,40 had betaald.

Natuurlijk ga ik niet terug voor 1 euro maar dit is me al eerder overkomen bij Lidl. Een ezel in het algemeen stoot zich niet aan dezelfde steen maar ik ben er in alle drukte weer ingestonken

1222 6 Rapporteer
sira
door sira - Nov 9, 2023 om 15:09
2364 Antwoorden / 24 Vragen

Ik neem altijd de kassabon mee, omdat ik ooit (in een andere supermarkt) iets had gekocht dat niet goed was en dan kan ik met de kassabon terug, en u had het op de kassabon kunnen controleren.

Thecla58
door Thecla58 - Nov 9, 2023 om 15:11
862 Antwoorden / 3 Vragen

Was dat niet met de Lidl-app? If so, dan had je die aanbieding moeten activeren en daarna de app scannen.

me
door mein33 - Nov 9, 2023 om 15:29
5658 Antwoorden / 28 Vragen

U heeft wel korting gekregen aangezien, volgens uw eigen zeggen, de oude prijs € 3,99 was en u er € 3,40 voor heeft betaald.

mahadma
door mahadma - Nov 9, 2023 om 16:26
11571 Antwoorden / 51 Vragen

A: Wij controleren de bon altijd nog direct in de winkel na betalen en voor we weer huiswaarts gaan.
B: Iedereen kan een foutje maken, ik ken de folder niet, maar als u zegt: Ik ging er vanuit" dan kunt u ook iets niet goed gezien hebben, maar ook kan de winkel een foutje maken, en los van alles : Wie is er feilloos?
Na controle folder: van € 3,99 min € 1,00 = € 2,99.
U heeft € 3,40 betaald, kan het zijn dat u een andere salade heeft gekocht?
Ik zou de bon alsnog printen en de filiaal beheerder de volgende week effe attenderen voor de gemiste € 0,41 gemiste korting.

Gr
door Grunn1 Nov 9, 2023 om 23:19
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Je kan het zo in de folder nakijken en ja de salade die ts heeft gekocht kost 2,99

rj
door rjw - Nov 9, 2023 om 18:49
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Kan je bij Lidl niet op het scherm meekijken naar de prijzen die worden gescand?

Thijs12
door Thijs12 - Nov 9, 2023 om 18:59
555 Antwoorden / Vragen

Als je het vandaag in de app meldt heb je het meestal de volgende dag al als tegoed in de app staan. Soms moet je even de kassabon scannen.