Lidl aanbiedingen worden niet verrekend
Vandaag was ik bij Lidl filiaal Roelantdreef Utrecht voor aanbieding maaltijdsalade kip/saté euro 2,99 i.p.v. 3,99, vanwege markt daar was het bij de kassa enorm druk.
Bij het betalen met pin ging ik ervan uit dat ik euro 2,99 had betaald. Ik hoefde geen kassabon. Thuis zag ik online dat ik geen korting had gekregen en euro 3,40 had betaald.
Natuurlijk ga ik niet terug voor 1 euro maar dit is me al eerder overkomen bij Lidl. Een ezel in het algemeen stoot zich niet aan dezelfde steen maar ik ben er in alle drukte weer ingestonken
Ik neem altijd de kassabon mee, omdat ik ooit (in een andere supermarkt) iets had gekocht dat niet goed was en dan kan ik met de kassabon terug, en u had het op de kassabon kunnen controleren.
Was dat niet met de Lidl-app? If so, dan had je die aanbieding moeten activeren en daarna de app scannen.
U heeft wel korting gekregen aangezien, volgens uw eigen zeggen, de oude prijs € 3,99 was en u er € 3,40 voor heeft betaald.
A: Wij controleren de bon altijd nog direct in de winkel na betalen en voor we weer huiswaarts gaan.
B: Iedereen kan een foutje maken, ik ken de folder niet, maar als u zegt: Ik ging er vanuit" dan kunt u ook iets niet goed gezien hebben, maar ook kan de winkel een foutje maken, en los van alles : Wie is er feilloos?
Na controle folder: van € 3,99 min € 1,00 = € 2,99.
U heeft € 3,40 betaald, kan het zijn dat u een andere salade heeft gekocht?
Ik zou de bon alsnog printen en de filiaal beheerder de volgende week effe attenderen voor de gemiste € 0,41 gemiste korting.
Je kan het zo in de folder nakijken en ja de salade die ts heeft gekocht kost 2,99
Als je het vandaag in de app meldt heb je het meestal de volgende dag al als tegoed in de app staan. Soms moet je even de kassabon scannen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer