be
door bertus12 Oct 6, 2010 om 15:04
Winkels & webshops

Misleidend

was gisterenmiddag in een supermarkt waar een tafel stond waar bij een bord stond twee stuks €1,99 en heb verder niet goed gekeken en heb twee schalen gepakt van padi food en bij het betalen bleken ze per stuk €3.99 te kosten schrok daar wel van maar heb het maar laten zitten ;ben later toch gaan kijken wat er precies stond toen ging het over broodjes maar die lagen er helmaal niet nu is de vraag kan dat zomaar! ik weet het, ik had beter moeten kijken.

565 6 Rapporteer

daniellevanuden
door daniellevanuden - Oct 14, 2010 om 22:50
6 Antwoorden / 3 Vragen

Zal me niks verbazen als dit weer zo'n supermarktstunt is en wanneer je er iemand van de winkel op aanspreekt zeggen ze meestal "ohnee mevrouw, dan zullen de broodjes uitverkocht zijn".

Komt ook niemand op het idee van de winkel om de tafel aan te passen gezien de aangeboden producten op zijn.

marcel75
door marcel75 - Oct 15, 2010 om 08:53
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Je moet natuurlijk zelf ook altijd wel even lezen wat er bij staat. En daarnaast kun je ook zelf nagaan dat een duur product als padifood nimmer 2 voor € 1,99 zal kosten.

be
door bertus12 - Oct 15, 2010 om 10:06
2 Antwoorden / 3 Vragen

marcel ik heb ook e-mail gestuurd naar dat bedrijf en kreeg deze het antwoord terug ;dat ik wel een beetje gelijk had met een waardebon

marcel75
door marcel75 - Oct 15, 2010 om 12:14
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Bertus12,
Dat vind ik een heel aardige geste!

daniellevanuden
door daniellevanuden - Oct 15, 2010 om 15:21
6 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=marcel75 schreef op vrijdag 15 okt 2010, 08:53]Je moet natuurlijk zelf ook altijd wel even lezen wat er bij staat. En daarnaast kun je ook zelf nagaan dat een duur product als padifood nimmer 2 voor € 1,99 zal kosten.

Kan toch een reclamestunt zijn? Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen...

op
door opabertje - Oct 16, 2010 om 02:05
56 Antwoorden / 0 Vragen

Waar gaat het over, wat een gemiep.