Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 27-12-2014 18:01:47
Vrije tijd & Tuin

Geen blad in de boom

Beste plantaan,

geen idee hoe uw contact met uw verkoper is verlopen maar ik vind het wel heel bijzonder dat uw verkoper pas na 2 jaar komt kijken en dan constateert dat de boom dood is terwijl u al veel eerder klachten heeft aangegeven.
hoop dat u beschikt over schriftelijk bewijs (of email) dat u binnen een half jaar al heeft aangegeven dat de boom 'niet goed' is.
een eerder vergelijkbare vraag die ik vond:
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/boom-garantie/?vhash=c749c73j

wellicht kunt u uw verkoper er nogmaals op wijzen dat u binnen een half jaar al aangegeven heeft dat de boom 'niet goed' is en dat het derhalve niet meer dan normaal is (ook gezien de wet koop en garanties) dat hij u kosteloos een nieuwe boom levert.