Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
denisef - 19-03-2007 22:52:51
Geldzaken & Recht

bkr

beste experts,


doordat een bank diverse fouten maakt met een automatisch incasso blijken wij (1 1/2 jr na het beeindigen van een krediet) een bkr a codering te hebben. wij aanvang van het krediet hebben wij aangegeven dat de termijnen automatisch geincasseerd moesten worden. bij de eerste maand ontvangen wij een acceptgiro. na telefonisch contact spreken we af om de eerste 3 maanden te voldoen zodat de bank redelijkerwijs de tijd zou hebben om het incasso te verwerken. vanaf dat moment gaat het mis. naar nu blijkt heeft de bank de 3 maanden als extra aflossing gezien. wij hebben nooit enig bericht gehad betreffende een a codering. navraag bij betreffende bank levert de volgende mededeling op: "dat staat vermeld in de leveringsvoorwaarden". de tientallen telefoontjes staan ook niet in het dossier. wij hebben de betreffende bank gevraagd wat de mogelijkheden zijn om deze codering ongedaan te maken. dit is uitgelegd maar tevens kwam de mededeling dat wij dit verhaal nooit hard kunnen maken. heeft iemand een oplossing? dit is voor ons een principekwestie en van belang bij het opstarten van een bedrijf.