de
door denisef Mar 19, 2007 om 22:52
Geldzaken & recht

Bkr

beste experts,


doordat een bank diverse fouten maakt met een automatisch incasso blijken wij (1 1/2 jr na het beeindigen van een krediet) een bkr A codering te hebben. Wij aanvang van het krediet hebben wij aangegeven dat de termijnen automatisch geincasseerd moesten worden. Bij de eerste maand ontvangen wij een acceptgiro. Na telefonisch contact spreken we af om de eerste 3 maanden te voldoen zodat de bank redelijkerwijs de tijd zou hebben om het incasso te verwerken. Vanaf dat moment gaat het mis. Naar nu blijkt heeft de bank de 3 maanden als extra aflossing gezien. Wij hebben nooit enig bericht gehad betreffende een A codering. Navraag bij betreffende bank levert de volgende mededeling op: "dat staat vermeld in de leveringsvoorwaarden". De tientallen telefoontjes staan ook niet in het dossier. Wij hebben de betreffende bank gevraagd wat de mogelijkheden zijn om deze codering ongedaan te maken. Dit is uitgelegd maar tevens kwam de mededeling dat wij dit verhaal nooit hard kunnen maken. Heeft iemand een oplossing? Dit is voor ons een principekwestie en van belang bij het opstarten van een bedrijf.

201 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tonnieboy
door tonnieboy - Mar 19, 2007 om 23:45
1094 Antwoorden / 2 Vragen
0

Maak toch een afspraak voor een persoonlijk gesprek met een van de account managers van de bank of een directielid, want deze situatie zal door de bank zo snel mogelijk moeten worden opgelost. U heeft in feite nooit enige achterstand op het krediet gehad en door een boekingsfout van een medewerker (op laag niveau) en door het niet registreren van uw telefoongesprekken wordt u met een probleem opgezadeld. U kunt in overweging nemen om een formele klacht in te dienen bij de directie of de AFM, maar stel ze eerst eens in de gelegenheid om de fout voor u te herstellen. Geef in het gesprek ook aan om welke reden dit voor u nu van groot belang is en dat u hierdoor mogelijk zal worden belemmerd bij het opstarten van uw bedrijf, waardoor schade zal worden geleden.


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer