Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tv
tvanhassel - 24-10-2008 09:29:13
Computers & Telefonie

wettelijke garantie hardware laptop

Op 20-12-2006 hebben wij een toshiba satelite laptop gekocht  bij 4launch te eindhoven. deze heeft nu een hardwarefout. de leverancier wil hier niets aan doen omdat er een garantietermijn van 1 jaar was. dit staat niet op de pakbon vermeld. een factuur hebben wij niet. wel een betalingsbewijs. de leverancier zegt dat wij de laptop op moeten sturen naar de fabriek. bij navraag bleek dat de onderzoekkosten al ongeveer € 90.-- zijn. daar komen dan nog de verzendkosten bij en eventueel reparatie. nu hebben wij hem naar een plaatselijke reperateur gebracht en die zegt dat het moederbord kapot is. bovendien zegt hij dat de laptop open is geweest. kan dit ? is de wettelijke termijn niet langer?