Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ko
kotabandung - 08-12-2008 14:54:43
Geldzaken & Recht

Internet Winkel

goedemiddag,


ongeveer een maand geleden heb ik een harde schijf van 150 euro  besteld bij een internet winkel en direct betaald met ideal, helaas kwam  ik pas later achter dat de betreffende internet winkel alleen via e-mail te benaderen is. geen adres en geen telefoonnummer. na 14 dagen heb ik het bestelde artikel nog steeds niet binnen. na diverse e-mails werd mijn bestelling (op verzoek) geannuleerd en zou mijn geld terug gestort worden. maar tot heden is het geld nog niet terug op mijn bankrekening. mijn e-mails wordt ook niet meer beantwoord. mijn bank (fortis) kan verder niets voor mij doen. wat kan ik verder doen om mijn geld terug te krijgen?