Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kl
klaarcup - 12-01-2009 12:20:24
Winkels & Webshops

klacht Uggs

op 8 oktober heb ik in haarlem, bij schoenenzaak bojangles, een paar uggs gekocht voor 280 euro. dit is voor mij een groot bedrag, maar ik vond de schoenen erg leuk en ze zouden lang meegaan.


de eerste weken heb ik ze weinig aangehad, het was buiten nog te warm. toen ik ze een aantal weken had gedragen, begon het bont aan de binnenkant van de hiel los te laten. op 28 november heb ik mijn schoenen naar bojangles gebracht om ze te laten maken. het zou maximaal 1,5 week duren. na een paar keer bellen en 2,5 week verder kreeg ik eindelijk mijn schoenen weer terug. helaas was er niet alleen nieuw bont ingezet, maar ook een stukje leer, waardoor de schoenen een maat kleiner waren geworden. ik heb ze 2 dagen geprobeerd, maar ik kreeg blauwe tenen en heb de schoenen op 18 december weer naar de winkel gebracht. ze zouden werderom naar de repair service worden gestuurd.


inmiddels is het 4 weken later, en heb ik nog steeds mijn schoenen niet terug. de koudste dagen zijn geweest, en ik heb geen gebruik kunnen maken van mijn warme uggs. ik heb de winkel weer gebeld, maar zij zeggen dat zij er niets aan kunnen doen, dat het bij de repair service ligt.


wat ook nog meespeelt: mijn schoenen zijn in heel nederland uitverkocht, dus ik kan geen nieuwe krijgen.


wat zijn mijn rechten en is het redelijk en acceptabel dat het allemaal zo lang duurt? kan ik mijn geld terug eisen?