Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
darkdevil1 - 20-09-2009 19:34:56
Computers & Telefonie

Hoge mobiel-internet rekening buiteland

Beste,

afgelopen zomer ben ik op vakantie gegaan en heb ik dagelijks kort geinternet (mail checken, nu.nl lezen). vandaag heb ik hiervan echter de rekening ontvangen: 114 euro (exclusief nog 40 van de rekening hiervoor).
nu de situatie:
de t-mobile 'belstatus' op hun website, waar realtime bekeken kan worden wat het gebruik is van alles, werkt al enkele maanden niet. ik heb dagelijks tijdens mijn vakantie geprobeerd maar tevergeefs. ik heb zelfs contact gehad met de klantenservice, welke aangaf dat zij mij deze informatie ook niet konden geven omdat zij hetzelfde systeem gebruiken. het is uiteraard logisch dat ik niet zoveel had verbruikt, als ik had geweten dat het zo snel ging.

wat zijn mijn mogelijkheden hierin? zal ik contact opnemen met de telefonische klantenservice van t-mobile? zal ik een brief sturen? of is dit een hopeloze situatie?

alvast hartelijk bedankt voor uw reacties.