Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mayoz - 26-11-2009 19:28:34
Computers & Telefonie

Iphone koptelefoon defect

De koptelefoon van mijn iphone 3g is na 1 maand stuk gegaan. ik kon mensen horen, maar mensen hoorden me niet meer.
ik kon de koptelefoon gratis bij de t-mobile in de stad vervangen. na een week(bestelling), was deze binnen. ik kwam er daarna achter dat de nieuwe koptelefoon het probleem niet verhielp. het telefoon moest ik dus ter reparatie aanbieden.

vandaag kreeg ik een brief van t-mobile dat de koptelefoon het door "vochtigheid" niet meer deed en dat de kosten voor reparatie en onderzoek ongeveer €300 bedragen.

ik weet hierbij dat de koptelefoon het wel doet als je het maar voor de "helft erin stopt. dit leek me dus een loscontact.

volgens de klantenservice van t-mobile zit er een chip in de telefoon die verkleurt als deze vochtig wordt.

- kan de telefoon van binnen "vochtig"worden terwijl deze nooit in een plas water gevallen is, of water eroverheen gemorst is of de telefoon ook niet door regen is gebruikt.

- kan de "chip" maar voor de helft defect raken door vochtigheid?
zijn ze zo makkelijk van af door op deze manier het defect zijn van de koptelefoon op mij af te schuiven?

- kan ik hier iets aan doen?