Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

yp
yperlaan - 15-12-2009 21:20:23
Computers & Telefonie

KPN verlengt ongevraagd contractduur

Sinds juli 2008 heb ik een internetbellen plus en interactieve tv-abonnement bij kpn. contractduur 1 jaar daarna per maand opzegbaar.
in juni 2009 word ik gebeld door de kpn en gevraagd of ik belangstelling heb voor verhogen van de snelheid. ik ga akkoord (dom!); nu blijkt dat ik ook mijn contractduur met een jaar heb verlengd. is niet gezegd, maar staat idd wel in contract, heb ik niet gelezen toen. (er wordt gesproken over een initiƫle (?) contractduur van twaalf maanden en dan per maand opzegbaar. dit klopt toch niet? ik was al een jaar bij de kpn en ik verhoog mijn snelheid (ben dus duurder uit). waarom dan weer een nieuw jaar.
klantenservice zei, na 19 minuten =1,90 euro, in eerste instantie dat het inderdaad niet klopte en gewijzigd kon worden, maar de betreffende afdeling wilde dit niet doen. klacht indienen heeft volgens medewerkster geen zin!! wie helpt?