Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cbdekleijn
cbdekleijn - 07-07-2010 21:38:41
Computers & Telefonie

hoevaak laten repareren

Ik heb een sony vaio laptop van 850 euro en is nu voor de 4e keer voor hetzelfde probleem weg ,het betreft de harde schijf die steeds kapot gaat.
de laptop is nu bij sony omdat wij aangegeven hebben dat wij niet meer geloven dat dit probleem goed opgelost gaat worden en dat de storing wel altijd zo zal blijven terug komen.

nu willen ze ons twee derde aan geld terug geven of een ander laptop die bij hun ook al eens voor div reparatie's is geweest.
met de mededeling dat er momenteel niet zo gelijkwaardig apperaat bij hun staat dus hij geeft iets aan wat dus niet kan...
ik vind dit belachelijk mede omdat de laptop eigenlijk nooit goed gewerkt heeft en de opmerking van sony dat we al bijna een jaar plezier hebben dat raak kant nog wal.
wat is hier in nederland de wetgeving hierover? en wat als sony zegt dat het bedrijf in belgie zit en aan die wetgeving gehoor moet geven?
volgens mij is dat helemaal niet zo namelijk.
graag hoor ik van mensen die weten hoe het recht zit hier in nederland