Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marco1973 - 10-10-2010 12:36:32
Elektronica & TV

UPC Helpdesk uitval

Hallo,

ik verzoek reeds meer dan een maand mijn kabel televisie werkend te krijgen. dit heeft jaren rederlijk gewerkt, maar de mediabox is volgens mij aan het slijten en ik denk dat er een nieuwe box geleverd moet worden.

om dit te regelen probeer ik reed geruime tijd de helpdesk te bellen om dit probleem op te laten lossen, echter de telefoonconnectie naar upc's helpdesk is van dermate kwaliteit dat na iedere 2-3 minuten de verbinding aan hun kant verbreekt. om te vermijden dat dit weer gebeurd belde ik vandaag na wederom 10 minuten wachten nogmaals en gaf ik direct aan dat ze mijn nummer moest opschrijven zodat als de verbinding zou wegvallen zij mij moeten terugbellen. afijn met tegenzin schreef ze het op en jahoor na 3 minuten de standaard gegevens als postcode, huisnummer(wat ze al moeten hebben aangezien dit iets is wat ze aan het begin al vragen via de spraakcomputer) viel de verbinding weer weg.

nu ben ik eindelijk zover dat ik op het punt sta mijn contract op te zeggen, maar ook dit moet via de helpdesk en je krijgt de tijd niet om dit meer te doen. ook heb ik het gevoel dat upc alles (inclusief de helpdesk) aan suriname heeft geoutsourced en dat daardoor de verbinding heel slecht is.

ik hoor graag wat jullie mij adviseren te doen aangezien er ook geen klachtenveld of opzegveld op de upc website staat vermeldt.

mvg,

marco