UPC Helpdesk uitval
Hallo,
Ik verzoek reeds meer dan een maand mijn Kabel televisie werkend te krijgen. Dit heeft jaren rederlijk gewerkt, maar de mediabox is volgens mij aan het slijten en ik denk dat er een nieuwe box geleverd moet worden.
Om dit te regelen probeer ik reed geruime tijd de helpdesk te bellen om dit probleem op te laten lossen, echter de telefoonconnectie naar UPC's helpdesk is van dermate kwaliteit dat na iedere 2-3 minuten de verbinding aan hun kant verbreekt. Om te vermijden dat dit weer gebeurd belde ik vandaag na wederom 10 minuten wachten nogmaals en gaf ik direct aan dat ze mijn nummer moest opschrijven zodat als de verbinding zou wegvallen zij mij moeten terugbellen. Afijn met tegenzin schreef ze het op en jahoor na 3 minuten de standaard gegevens als postcode, huisnummer(wat ze al moeten hebben aangezien dit iets is wat ze aan het begin al vragen via de spraakcomputer) viel de verbinding weer weg.
Nu ben ik eindelijk zover dat ik op het punt sta mijn contract op te zeggen, maar ook dit moet via de helpdesk en je krijgt de tijd niet om dit meer te doen. Ook heb ik het gevoel dat UPC alles (inclusief de helpdesk) aan Suriname heeft geoutsourced en dat daardoor de verbinding heel slecht is.
Ik hoor graag wat jullie mij adviseren te doen aangezien er ook geen klachtenveld of opzegveld op de UPC website staat vermeldt.
Mvg,
Marco
Hallo,
Ik heb de laatste tijd (helaas) ook 'n paar keer UPC moeten bellen, maar ik heb geen enkel probleem met de verbinding.
Ook heb ik 'n paar keer 'n mail gestuurd en al zijn ze erg traag met het beantwoorden (duurt langer dan 'n week), ze hebben mij ook 'n paar keer uit zichzelf gebeld, dus alles werkt wel.
U kunt hen ook via hun site mailen : UPC
Succes, M
Op de site van upc kun je veel tips over storingen vinden. ook heb nooit geen problemen met de helpdesk, bel je mobiel dan valt het keuze menu weg en wordt je met voorrang te woord gestaan en als het antwoord meer tijd kost bellen ze binnen 10 minuten terug. Tenminste als je zelf netjes blijft.
Helaas is de service van UPC dramatisch en schrikbarend wat de belkosten zijn.
Ik verwacht veel van de Glasvezel aansluiting die wij volgend jaar in Leeuwarden krijgen maar dan NIET van UPC.
Veel beloven en weinig geven is bij deze firma wel van toepassing.
Dag Marco,
Ik heb niet zozeer problemen dat de verbinding met de helpdesk wordt verbroken maar met de vreselijke lange wachttijd a 10 ct. per minuut. Dit heeft me afgelopen maand al 3,70 gekost.
De medewerkers maken ontzettend veel fouten. Ik belde voor een storing. De medewerker kon zien dat het signaal niet goed binnenkwam, er zou een monteur moeten komen. De afspraak was voor 3 dagen later. De monteur kwam en was zeer verbaasd. Wat bleek, op zijn bon stond een doe het zelfpakket installeren en afmaken, terwijl ik al jaren en jaren alles van UPC heb. De monteur hoefde dus niks te doen. Hij mocht niet naar het modem kijken wat volgens mij de oorzaak is. Hij heeft met UPC gebeld en die zeiden dat er gewoon en storing was geweest 3 dagen geleden en dat ik 65 euro zou moeten betalen aan voorrijkosten en arbeidsloon. Die is gek... ik ondertekende de opdrachtbon niet. Twee dagen later kwam er een mediabox. Ook die heb ik geweigerd. Nu kwam ik thuis van vakantie en zie tot mijn verbazing dat mijn abonnement ook nog eens was veranderd, dit doen ze op eigen houtje als je om een storing belt. Ik heb voor deze hele zaak 3 contactformulieren ingevuld en na 3 weken nog geen reactie. Toen een nieuw formulier waarin ik erg boos werd en eiste dat ze me onmiddellijk zouden moeten antwoorden.
Ja hoor, binnen 1 dag werd ik teruggebeld en ik kreeg in alles gelijk. De 65 euro mocht ik van de rekening halen en ik kreeg mijn oude abonnement weer terug.
Ze gaven toe dat de medewerker dit nooit had mogen doen en die zou er op aangesproken worden.
Mijn advies... Vul een aantal contactformulieren in en vraag om snelle reactie!
Wij zijn zeer tevreden over UPC. Sinds kort doen ze een proef met een helpdesk (voorlopig alleen een gedeelte van Amsterdam), waarbij ze thuis komen om storingen of installatieproblemen te verhelpen. Je moet dan een smsnr. intypen en de mededeling 'afspraak'. We kregen meteen een reactie en hebben een afspraak gemaakt. Ze kwamen, hebben het probleem verholpen en alles gratis!!
Joli
Gewoon een mail sturen naar de helpdesk.
Ik heb al zo vaak moeilijkheden met hun gehad(over de telefoon verbinding) maar de aanhouder wint.
Op het het laatst werd ik zelf 2x per week gebeld door de Hr,
Robbin Weggemans.
Dit heeft een paar maanden geduurd maar ik heb geen problemen meer en heb een paar maanden ook niet betaald en een mobiel gratis gehad met €20,-bel te goed.
Maar als ik klachten moest ik bellen naar de helpdesk maar heb het steeds per mail gedaan en dat werkte prima.
A.F
Hi allen, bedankt voor de vele reacties. Ik kan jullie melden dat het probleem vandaag is verholpen door een aardige monteur van Centric(ingehuurd door UPC).
Ik heb wel een mail gestuurd, maar tot op vandaag geen reactie gehad. Heb toen nogmaals getracht te bellen tussen 14:00 - 15:30 aangezien UPC dat adviseerd als beste tijd naar de helpdesk. Ja hoor deze keer de Nederlandse helpdesk en geen uitval van de telefoonlijn aan hun kant. Wat standaard testen gedaan en een monteur ingepland.
Probleem was een kapotte Mediabox. Ze hebben 4 boxen: standaard box, zonder DVR, Standaard box met DVR(deze Thomson box had ik dus) , HD standaard box en HD met DVR optie. Het schijnt dus dat de box die ik heb voor de meeste problemen zorgt. Maar heb er nu wel een nieuwe afstandbediening bij ;-) ter compensatie.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties.
Marco
[quote=marco1973 schreef op zondag 10 okt 2010, 12:36]Hallo,
Ik verzoek reeds meer dan een maand mijn Kabel televisie werkend te krijgen. Dit heeft jaren rederlijk gewerkt, maar de mediabox is volgens mij aan het slijten en ik denk dat er een nieuwe box geleverd moet worden.
Om dit te regelen probeer ik reed geruime tijd de helpdesk te bellen om dit probleem op te laten lossen, echter de telefoonconnectie naar UPC's helpdesk is van dermate kwaliteit dat na iedere 2-3 minuten de verbinding aan hun kant verbreekt. Om te vermijden dat dit weer gebeurd belde ik vandaag na wederom 10 minuten wachten nogmaals en gaf ik direct aan dat ze mijn nummer moest opschrijven zodat als de verbinding zou wegvallen zij mij moeten terugbellen. Afijn met tegenzin schreef ze het op en jahoor na 3 minuten de standaard gegevens als postcode, huisnummer(wat ze al moeten hebben aangezien dit iets is wat ze aan het begin al vragen via de spraakcomputer) viel de verbinding weer weg.
Nu ben ik eindelijk zover dat ik op het punt sta mijn contract op te zeggen, maar ook dit moet via de helpdesk en je krijgt de tijd niet om dit meer te doen. Ook heb ik het gevoel dat UPC alles (inclusief de helpdesk) aan Suriname heeft geoutsourced en dat daardoor de verbinding heel slecht is.
Ik hoor graag wat jullie mij adviseren te doen aangezien er ook geen klachtenveld of opzegveld op de UPC website staat vermeldt.
Mvg,
Marco
zie hieronder mijn klacht van UPC!!! en dan is het nog maar heeeeeeeeeeeeeeeelkort beschreven.Heb UPC gewaarschuwd dat ik mijn klacht overal ga deponeren waar mogelijk maar ik ga er van uit dat ze daar niet warm of koud van worden en alle ellende verhalen op de diverse sites lezende zal ik nog wel ff geduld moeten hebben voordat e.e.a. opgelost wordt (of niet):
Heb digitale TV van UPC. Nederland 1,2 en 3 zijn regelmatig niet te ontvangen, terwijl de andere zenders dat wel zijn. Heb diverse e-mail gestuurd, maar het probleem wordt niet verholpen. Intussen een nieuwe mediabox gekregen omdat de oude kapot was maar de klachten blijven bestaan. er werd zelfs de verkeerde mediabox afgesloten na het retour sturen van de defecte (ik heb 2 mediaboxen) waardoor mijn zoon 4-5 dagen zonder signaal heeft gezeten. ik heb restitutie van abonnementsgeld gevraagd, maar elke afdoende reactie blijft uit. ik heb aangegeven mijn klachten elders te deponeren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer