Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gh
ghitara - 24-10-2010 11:18:49
Winkels & Webshops

Niet goed, geld terug?

Wanneer je iets koopt bij bijvoorbeeld zeeman of wibra en het artikel voldoet niet dan mag je het terugbrengen en je krijgt je geld terug. prima geregeld! bij de action echter is het totaal anders, deze geeft een nieuw exemplaar of tegoedbonnen maar dan wel in een tijdsbestek van acht dagen. prima geregeld? stel je koopt een kledingstuk bij de action, let wel pashokjes zij er niet, het kledingstuk past of voldoet niet en je wilt of kunt geen ander exemplaar krijgen, dan krijg je bij de action dus een tegoedbon. dat houdt in dat je het bedrag niet elders kunt besteden. een ander 'actionvoorbeeld' ; men verkoopt er ook breigaren en vaak is het met breigaren zo bol over geld terug, bij action tegoedbon, maar dit moet wel binnen acht dagen maar wie breidt er een trui of vest binnen acht dagen? nu is de action erg goedkoop maar dat zijn de zeeman en wibra ook en de laatste twee hanteren wel een klantvriendelijk beleid zou de action dat ook niet moeten doen?