Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dr
drosty - 27-05-2011 13:23:44
Computers & Telefonie

(Onterecht) waterschade door KPN geconstateerd (mobiel: Samsung Galaxy S/ 8 maanden oud)

Goedenmiddag kassa,

mijn broertje heeft sinds 8 maanden een samsung galaxy s welke hij heeft aangeschaft bij kpn met een abbonement. van de ene op de andere dag raakte zijn telefoon defect. bij kpn bussines centre langs gegaan waarna hij is opgestuurd ter reparatie. al na 1 week (normaal duurt dit weken!), kreeg hij een reactie. het was overduidlijk waterschade... mijn broertje snapt er niks van. hij heeft hem altijd netjes gebruikt (niet in vochtige ruimtes/ in regen/ in de wc laten vallen/ enz) en bewaart met een leren hoesje er omheen. nog vreemder is dat er totaal niet gesproken word over onderzoekskosten, maar meteen over de mogelijkheden om een nieuwe mobiel aan te schaffen. hij heeft het gevoel "genaaid" te worden door kpn. wat zijn de stappen die hij kan ondernemen om zijn mobiel gerepareerd of een nieuw toestel terug te krijgen?
iemand anders ook slechte ervaringen met de service van kpn mbt reparatie van zijn mobieltje die nog dik in de garantie valt? gr. martijn