Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

re
renehamer - 03-06-2012 21:08:59
Geldzaken & Recht

Klacht Reisbureau Schlichter

Klacht over reisbureau schlichter

op 2 februari een vlucht en hotel geboekt bij toerkoop reisbureau schlichter uit oldenzaal.
nog geen 4 weken later staat dezelfde reis voor ruim € 830,00 goedkoper

meteen een klacht ingediend bij mijn toerkoop reisbureau schlichter uit oldenzaal.,
hier gaf men aan, dat men er niets aan kon doen en dat ik een brief moest sturen naar united airlines / lufthansa te schiphol. deze brief heb ik per gewone post verzonden en na 4 weken nogmaals dezelfde brief aangetekend verzonden en weer geen reactie.

op 18 mei mijn reisbureau schlichter uit oldenzaal een mail verzonden en hen verzocht om binnen 14 dagen het probleem op te lossen. dit ook gedaan middels een aangetekende brief.
schlichter is in mijn ogen het bedrijf dat deze reis voor mij heeft geboekt en moet het geschil oplossen. reisbureau schlichter hanteert nu de strategie van verstoppertje spelen, ze hebben hun geld binnen en geven geen enkele reactie meer.
ik ben voornemens om aangifte van oplichting te doen bij de politie.
heeft iemand een ander advies?