Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lh
lhoek - 04-10-2012 23:11:13
Computers & Telefonie

Groupon voor reparatie Ipad, nu Ipad al maand kwijt.

Via groupon heb ik een aanbieding aangeschaft waarbij mijn ipad binnen 72 uur gerepareerd zou worden. inmiddels ben ik mijn ipad al meer dan een maand kwijt. ik heb groupon al meer malen gebeld en die zeggen alleen maar dat ze er iemand op gaan zetten en dat er al meer klachten zijn. het bedrijf waar mijn ipad is neemt de telefoon niet meer op en reageert af en toe op de mail zeggende dat ze ernaar zullen kijken. hiervoor heb ik ze vaker egsproken, waarbij er telkens smoesjes waren over problemen met levering, dat ze me zullen terugbellen en dat ze hem meteen zouden gaan maken. ik heb al aangegeven dat ik wil dat mijn ipad meteen opgestuurd word desnoods nog stuk met geld terug. maar dit levert ook niets op. is er een manier waarop ik het bedrijf kan dwingen mijn ipad binnen bepaalde tijd terug te sturen?