Groupon voor reparatie Ipad, nu Ipad al maand kwijt.
Via groupon heb ik een aanbieding aangeschaft waarbij mijn Ipad binnen 72 uur gerepareerd zou worden. Inmiddels ben ik mijn Ipad al meer dan een maand kwijt. Ik heb groupon al meer malen gebeld en die zeggen alleen maar dat ze er iemand op gaan zetten en dat er al meer klachten zijn. Het bedrijf waar mijn Ipad is neemt de telefoon niet meer op en reageert af en toe op de mail zeggende dat ze ernaar zullen kijken. Hiervoor heb ik ze vaker egsproken, waarbij er telkens smoesjes waren over problemen met levering, dat ze me zullen terugbellen en dat ze hem meteen zouden gaan maken. Ik heb al aangegeven dat ik wil dat mijn Ipad meteen opgestuurd word desnoods nog stuk met geld terug. Maar dit levert ook niets op. Is er een manier waarop ik het bedrijf kan dwingen mijn Ipad binnen bepaalde tijd terug te sturen?
Groepon voert geen controle uit op zijn zakenpartners en neemt geen enkele verantwoording.
Het beste is om Groupon te mijden en gewoon een bedrijf te zoeken zonder bemoeienis van derden.
In u geval is het een kwestie van afwachten en dat kan wel eens lang duren gezien de levertijden bij Group on.
He ooit een hoes besteld tbv Ipad en moest vervolgens een maand wachten op de levering.
Al aangifte gedaan bij de politie? Zou ik doen. En als je een kopie aangite kan krijgen die opsturen naar het bedriff. Of maar een jurist inschakelen. Of ff zelf langs gaan?
Beste Grouponner,
Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Met de gegevens die ik nu van je heb kan ik helaas niet veel voor je doen. Ik heb iets nodig om je op te kunnen zoeken in ons systeem. Heb je voor mij het e-mailadres waar je de bestelling mee hebt gedaan of als je dat liever niet hier post, je vouchercode van deze bestelling?
Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon
inmiddels een juridische brief op gestuurd en de Ipad teruggestuurd gekregen, helaas werkt ie nu helemaal niet meer. Het bedrijf is neit meer te bereiken en. groupon heb ik allang benaderd maar het enige wat jullie doen is zeggen we gaan er naar kijken en sturen het door. Weet iemand misschien of je nu een aanklacht in kan dienen? Of aangiftebofzo kan doen? Zodat zei de kosten opvangen?
lhoek schreef op vrijdag 12 okt 2012, 11:19: Dankje, alsof ik me niet al rot genoeg voel nu
Met alle respect: ik zie wel eens dat mensen via bepaalde site's zo goedkoop mogelijk bepaalde producten gaan kopen en als je ze dan vraagt waarom ze die producten niet in de normale winkel gaan kopen, is het antwoord: "Ja, doei! Veel te duur!"
Moet ik er dan nog iets aan toevoegen?
Ook: via veilingsites vakanties boeken en verbaast zijn als het mis gaat.
lhoek schreef op vrijdag 12 okt 2012, 11:19: Dankje, alsof ik me niet al rot genoeg voel nu
Mijn vraag blijft: waarom heb je dat ding via Groupon gekocht en niet in de normale winkel?
Kijk inmiddels realiseer ik me dat het geen slimme zet was, ik ging er vanuit dat een bedrijf als groupon gewoon service verleend. Het bedrijf is enorm en ontzettend bekend, nou dat was een naieve actie. Nu kom ik er dan helaas achter dat ze ongeveer de slechtste service leveranciers waren die er bestaan. Het was voor mij makkelijk omdat ik de Ipad op kon sturen, hij zou binnen 72 uur terugkomen en ik zou er geen om kijken meer naar hebben. Ik heb zelf de ballen verstand van Ipads en reparatie en weet ik het, de Ipad heb ik via mijn werk verkregen. Tsjah me lesje heb ik in ieder geval wel geleerd. En het was inderdaad niet slim, alleen ik moet het nu wel nog opgelost zien te krijgen! En aan reacties die vertellen dat het niet slim was heb ik weinig, want dat weet ik nu ook wel!
Beste lhoek,
We willen je heel graag helpen, maar zoals ik al zei; ik heb iets nodig om je gegevens op te kunnen zoeken. Op dit moment weet ik niet wie je bent en over welke deal het gaat.. Een vouchercode zou al genoeg zijn om je op te kunnen zoeken.
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
LOQED slim slot
Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt.
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer