Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sw
swvdveen74 - 16-12-2012 12:03:00
Huishouden & Energie

Uurloon

18-11-2012
ik had maandag avond problemen met mijn cv ( intergas 9 jaar oud ) deze wou niet meer aanslaan.
ik had de installateur gebeld die de cv bij mij had aangelegd deze had mijn verhaal aangehoord en zij dat het de ventilator was die het probleem gaf.
hij had die niet op voorraad en rade mij aan een installateur te bellen die in mijn omgeving woonde
( pranger en rosier dokkum ). dit omdat hij zelf werk had ver weg en de hele week weg was.
de volgende dag heb ik meteen gebeld naar penr en het probleem uitgelegd en ik kreeg te horen dat ze de ventilator wel op voorraad hadden en dat ze langs zouden komen.
dit was om 15:30 ong deze montuur keek alleen en met een beetje geluk sloeg de cv weer aan. deze sprong later weer uit. de volgende dag won 7:30 stond de volgende monteur op de stoep met de onderdelen. 30 min werk en de cv deed het weer. donderdag morgen wou de de cv weer niet aanslaan weer gebeld en monteur 3 kwam langs. en deze kwam tot de conclusie dat de branderautomaat furmat niet meer goed was deze werd er ingezet om 15:30 door monteur nummer 4 deze kwam ook tot de ondeking dat de expansivat stuk was dus deze moest ook vervangen worden. en ja nu waren de problemen op gelost. tot ik de rekening kreeg
deze kreeg ik zonder uitleg kosten € 756.36
ik heb gebeld en gevraagd om een uitgebreide deze kreeg ik 2 dagen later hier was op de hand bij geschreven wat de diensten, onderdelen kosten.
de materialen prijzen stonden gelijk aan als ik ze zelf zou bestelen via internet.
alleen de arbo uren vond ik aan de hoge kant. 3.42 uur € 201,78 ( ze zijn hier ong 2.30 uur geweest )
en het fijt dat er 4 verschillende monteurs zijn geweest en dat de 1 niet meteen de onderdelen er in heeft gezet. nummer 2 de cv niet wat beter heeft geprobeerd uit/aan .het verhaal dat er 4 verschillende monteurs zijn geweest. en als ze meteen alles goed hadden nagezien en dan verteld wat de kosten zijn dat was het beter geweest zo dat ik meteen een nieuwe cv kon aangeschafte.
ik heb via de telefoon bezwaar gedaan met de uitleg. ik zou binnen een week wat horen de heeft ong 10 dagen geduurd. en ik kreeg als antwoord dat ze er niets aan veranderen en dat de € 756.36 gewoon betaald moest worden.

wat kan ik hier nog aan doen per x heeft mijn vrouw een handtekening gezet op de tablet.
(dit is wel gebeurd zonder uitleg )

vrg s w