Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

yv
yvonne13 - 07-02-2013 10:43:50
Huishouden & Energie

ruilen dekbed

Afgelopen week heb ik 2 dekbedden 4 seizoenen 240x220 gekocht bij slaaptotaal. het ene dekbed hebben we uit de verpakking gehaald en nu bleek dat als je ze allebei in de hoes wil doen, dit niet echt goed past. mijn zoon vond het dus niks en ik wilde er 1 ruilen voor een enkel dekbed 240x220. toen ik slaaptotaal belde kreeg ik al meteen te horen dat er niet geruild kon worden om hygiënische redenen. ik meldde dat het andere dekbed niet uit de verpakking is geweest. dat maakte niet uit ze mochten het niet terugnemen. dit staat ook op de balie volgens mevrouw en op de verpakking. wel het staat dus niet op de verpakking en bij de balie zou ik het niet weten. ik zei waarom zijn we daar niet op gewezen dat het produkt niet geruild mag worden. dat was niet nodig want het stond bij de balie vermeld. ik heb niets gezien en het is toch een kleine moeite om een klant erop te wijzen dat dit niet geruild of teruggebracht mag worden. bij slaaptotaal kan je dus niets ruilen of terugbrengen!!!!!! ik vind dat ze de klant erop moeten wijzen dat dit niet kan. wat met ik nu doen???