Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hackmann
hackmann - 27-08-2013 21:27:58
Geldzaken & Recht

bol.com cadeaukaart

Geachte forum leden,

onlangs kocht ik 2 artikelen bij bol.com. een deel betaalde ik met een cadeaukaart en een deel contant. 25 euro kaart en 21.99 contant
helaas was 1 artikel defect en heb ik moeten terug sturen.( 28,99)
bol.com stort nu het bedrag terug op een nieuwe cadeaukaart( 25)en 3,99 op mijn rekening.
ik verwacht dat ik 7,01 op een kaart krijg en 21,98 terug op mijn rekening.ik heb immers al een artikel wat wel goed is met de kaart betaald. nu verplicht bol mij om nogmaals iets van 25 euro te kopen. uiteraard wat heen en weer gemaild met bol maar geen resultaat. dit geeft bol aan;

"u geeft aan dat u het bedrag dat weer opgewaardeerd is op de cadeaubon, teruggestort wilt krijgen op uw rekening. dit is helaas niet mogelijk.

als een bestelling gedeeltelijk is voldaan met een cadeaubon, wordt deze ten alle tijden als eerste opgewaardeerd bij een retournering of annulering. blijft er dan nog een bedrag over, dan wordt dit teruggestort. het is niet mogelijk om eerst het betaalde bedrag terug te storten en het overige bedrag op te waarderen op de cadeaubon.

wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd."

handelt bol zo juist?