Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

daf-truckie
daf-truckie - 18-09-2013 16:02:58
Geldzaken & Recht

Wifi tijdens vakantie

Ik heb een vakantie geboekt waarbij ik de mogelijkheid krijg om gebruik te maken van wifi op het park, in sommige gevallen is dit gratis maar voor ons park kosten dit voor een week 19,50. om toch een beetje online te kunnen hebben we dit erbij besteld.

nu zitten we al een aantal dagen met een gebrekkige verbinding, dan wel en dan weer geen internet. vandaag moest ik toch bij de receptie zijn dus mijn beklag hierover gedaan en wat blijkt dat ik hier zelf de helpdesk van het bedrijf voor moet bellen bij wie hun de diensten afnemen om dit op te lossen, zodat ze eventueel de antenne die bij onze bungalow hoort even kunnen resetten?

allemaal leuk een aardig maar ik bestel een vakantie met wifi, en moet nu dus zelf contact op gaan nemen met de partij waar hun zaken mee doen beetje vreemd dacht ik.

wat ik me nu dus afvraag is wie is er nu verantwoordelijk en bij wie moet ik zijn als het niet werkt? ik heb totaal geen zaken gedaan met die derde partij, en ben ook niet geïnformeerd dat het park hierbij totaal geen ondersteuning bied of wat dan ook. op hun website staat dat zij dit aanbieden via een partner meer niet!