daf-truckie
door daf-truckie Sep 18, 2013 om 16:02
Geldzaken & recht

Wifi tijdens vakantie

Ik heb een vakantie geboekt waarbij ik de mogelijkheid krijg om gebruik te maken van Wifi op het park, in sommige gevallen is dit gratis maar voor ons park kosten dit voor een week 19,50. Om toch een beetje online te kunnen hebben we dit erbij besteld.

Nu zitten we al een aantal dagen met een gebrekkige verbinding, dan wel en dan weer geen internet. Vandaag moest ik toch bij de receptie zijn dus mijn beklag hierover gedaan en wat blijkt dat ik hier zelf de helpdesk van het bedrijf voor moet bellen bij wie hun de diensten afnemen om dit op te lossen, zodat ze eventueel de antenne die bij onze bungalow hoort even kunnen resetten?

Allemaal leuk een aardig maar ik bestel een vakantie met Wifi, en moet nu dus zelf contact op gaan nemen met de partij waar hun zaken mee doen beetje vreemd dacht ik.

Wat ik me nu dus afvraag is wie is er nu verantwoordelijk en bij wie moet ik zijn als het niet werkt? Ik heb totaal geen zaken gedaan met die derde partij, en ben ook niet geïnformeerd dat het park hierbij totaal geen ondersteuning bied of wat dan ook. Op hun website staat dat zij dit aanbieden via een partner meer niet!

1252 4 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Sep 18, 2013 om 16:29
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Bij wie u betaald heeft, daar moet u klagen.

tijger1
door tijger1 - Sep 18, 2013 om 16:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien af en toe een beetje dicht bij de receptie gaan internetten? Is toch bekend dat op zulke parken het internet niet grandioos is. Of nog paar dagen "afzien".

Volgende keer prepaid kaartje kopen om te internetten.

daf-truckie
door daf-truckie - Sep 18, 2013 om 16:40
28 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 18 sep 2013, 16:30]Misschien af en toe een beetje dicht bij de receptie gaan internetten? Is toch bekend dat op zulke parken het internet niet grandioos is. Of nog paar dagen "afzien".

Volgende keer prepaid kaartje kopen om te internetten.
Was mijn eerste vakantie weer sinds jaren, dus wist totaal niet dat het zo erg was. Maar prepaid kaartje is de oplossing om dit soort problemen te vermijden idd.

zoekster
door zoekster - Sep 18, 2013 om 16:41
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Als u het bedrag aan de camping heeft betaald, dan moet de camping dit in orde voor u maken. En anders betalen ze u maar (een deel van de) 19,50 terug.

Het is sowieso slechte service van de camping (al was het gratis) om dit niet even voor u te regelen, zoiets hoor je te doen voor je gasten.