Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henk1857 - 14-11-2013 23:50:51
Computers & Telefonie

Incasso Usenext

Ik ben van de zomer akkoord gegaan met een proefperiode van 14 dagen bij usenext. dat beviel niet en ik heb binnen een week via de site van usenext opgezegd.
er is na een paar weken geld afgeschreven en dat heb ik laten storneren. ik heb een paar keer een mail gehad van usenext met verzoek te betalen. ik stuurde via hun site een mail terug, want de mail was no-reply. ik kreeg nooit antwoord. ik heb deze mails niet meer.
nu heb ik van een duits incasso bureau een aanmaning gekregen en daarna weer eentje. toen ik belde, werd me verteld dat ik van mijn opzegging een automatische bevestiging had moeten krijgen. die heb ik nooit gehad. volgens de dame aan de telefoon kan ze wel als ik nu ga betalen het bedrag laten zakken van €175,-, naar € 140,-
wat moet ik doen? ik heb na die ene keer nooit usenext gebruikt.