Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jarnostevens - 24-12-2013 11:06:31
Computers & Telefonie

Vodafone gate...

Ik heb op 10 oktober jl. mijn samsung galaxy s+ op aanraden van de vodafone klantenservice naar de winkel in almere gebracht, omdat hij niet meer aan ging. na een softwareupdate van de reparateur (dynafix) werd mij op 11 oktober verteld dat de update niet gelukt was en de telefoon ter reparatie opgestuurd werd naar dynafix. dit zou 5 tot 10 werkdagen duren. 3 weken later maar eens geïnformeerd wat de stand van zaken was. men was nog aan het wachten op een onderdeel.... 2 weken later maar eens weer de winkel binnengelopen... het onderdeel was er nog steeds niet, week later, weer geïnformeerd, nog steeds niets, ik dynafix gebeld, moederbord moest worden vervangen.... ondertussen een oude telefoon geleend (de service van de reparateur was, je kunt wel een goedkoop toestel bij de mediamarkt halen) deze telefoon moet een weekend laden en is binnen 12 uur leeg (kortom werkt dus niet) rond sinterklaas maar eens weer naar de winkel gegaan. de reparatie was stopgezet, de klant zag van de reparatie af (???!!!) ik wist van niets, bleek al op 29 november te zijn gebeurd. mijn vraag in de vodafonewinkel, en nu...? er werd contact gezocht met het hoofdkantoor, het hoofdkantoor had nog een rapport nodig voor verdere actie. samsung gebeld, toestel bleek 25 november al gecrediteerd..... (???!!!) vorige week woensdag gebeld door de vodafonewinkel, ik mocht een nieuwe telefoon uitzoeken (het is een siii mini geworden), maar tot op heden natuurlijk geen bericht gekregen. afgelopen zaterdag, 22 december maar weer eens de winkel ingestapt, maar kreeg daar te horen dat het toestel van dynafix moest komen en dat ze niet wisten wanneer dat het toestel ging komen, want er zaten ook nog feestdagen tussen.

om het lange verhaal kort te maken, ik zit bijna 3 maanden met een abonnement, maar zonder toestel, ik krijg voor mijn gevoel geen service (dan was de vraag gesteld, wat wilt u meneer....?) ik krijg 1 maand kosten verrekend....

wie helpt mij verder, dynafix wil ik niet meer kennen, die communiceren niet met particulieren, met vodafone wil ik geen binding meer hebben, maar ik zit nog tot juli aan mijn abonnement vast...

kortom, tips zijn zeer van harte welkom!