Vodafone gate...
Ik heb op 10 oktober jl. mijn Samsung Galaxy S+ op aanraden van de vodafone klantenservice naar de winkel in Almere gebracht, omdat hij niet meer aan ging. Na een softwareupdate van de reparateur (dynafix) werd mij op 11 oktober verteld dat de update niet gelukt was en de telefoon ter reparatie opgestuurd werd naar Dynafix. Dit zou 5 tot 10 werkdagen duren. 3 weken later maar eens geïnformeerd wat de stand van zaken was. Men was nog aan het wachten op een onderdeel.... 2 weken later maar eens weer de winkel binnengelopen... Het onderdeel was er nog steeds niet, week later, weer geïnformeerd, nog steeds niets, ik Dynafix gebeld, moederbord moest worden vervangen.... Ondertussen een oude telefoon geleend (de service van de reparateur was, je kunt wel een goedkoop toestel bij de mediamarkt halen) deze telefoon moet een weekend laden en is binnen 12 uur leeg (kortom werkt dus niet) Rond Sinterklaas maar eens weer naar de winkel gegaan. De reparatie was stopgezet, de klant zag van de reparatie af (???!!!) Ik wist van niets, bleek al op 29 november te zijn gebeurd. Mijn vraag in de vodafonewinkel, en nu...? Er werd contact gezocht met het hoofdkantoor, het hoofdkantoor had nog een rapport nodig voor verdere actie. Samsung gebeld, toestel bleek 25 november al gecrediteerd..... (???!!!) Vorige week woensdag gebeld door de vodafonewinkel, ik mocht een nieuwe telefoon uitzoeken (het is een SIII mini geworden), maar tot op heden natuurlijk geen bericht gekregen. Afgelopen zaterdag, 22 december maar weer eens de winkel ingestapt, maar kreeg daar te horen dat het toestel van Dynafix moest komen en dat ze niet wisten wanneer dat het toestel ging komen, want er zaten ook nog feestdagen tussen.
Om het lange verhaal kort te maken, ik zit bijna 3 maanden met een abonnement, maar zonder toestel, ik krijg voor mijn gevoel geen service (dan was de vraag gesteld, wat wilt u meneer....?) Ik krijg 1 maand kosten verrekend....
Wie helpt mij verder, Dynafix wil ik niet meer kennen, die communiceren niet met particulieren, met vodafone wil ik geen binding meer hebben, maar ik zit nog tot juli aan mijn abonnement vast...
Kortom, tips zijn ZEER van harte welkom!
Klop het is idd een ramp bij Vodafone de laatste tijd. Gelukkig afgelopen zaterdag overgestapt naar een andere aanbieder.
Sorry geen antwoord op uw vraag. Maar moest de frustratie even kwijt.
Weet wel dat ze communicatie via Facebook sneller oppakken. Facebook vinden ze niet prettig.
Ik ken het gevoel, ben zelf sinds mijn abonnement verlenging in nov 2012 bezig geweest met ze tot sep 2013. Dit resulteerde in een mooi nieuw maar helaas kapot toestel, welke gerepareerd moest worden maar deels verloren is gegaan tijdens transport.
Moest toen gaan bewijzen dat ik de verloren delen niet zelf had, gelukkig hebben bijna alle winkels camera`s hangen dus konden ze zelf terug zien. Na enige tijd kreeg ik een aanbieding 250,- voor een nieuw toestel van welke ik meteen bij de huidige Vodafonewinkel kon gaan ophalen en 2 maanden geen abonnement hoeven te betalen wegens de hele rompslomp. Helaas ging na een paar maanden het toestel kapot geen display functie`s meer, deze inmiddels 2x opgestuurd geweest resetten is niet de oplossing maar dat weten zij nu ook, 2e keer hebben ze toch maar besloten om het gehele moederboard te vervangen waarmee ik nu eindelijk van alle problemen verlost ben.
Mijn advies, er boven op blijven zitten ondanks dat je er vaak moe van wordt.
Hallo jarnostevens,
Ik snap dat het vervelend is dat de reparatie vertraging heeft opgelopen door het wachten op onderdelen. Helaas komt dat af en toe voor.
Ik begrijp dat je inmiddels een ander toestel hebt mogen uitzoeken en uit coulance 1 maand je kosten verrekend krijgt. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe telefoon en fijne feestdagen.
Groet,
Anoeska
Vodafone 24/7 Web Crew
[quote=vodafonewebcare schreef op woensdag 25 dec 2013, 19:18]Hallo jarnostevens,
Ik snap dat het vervelend is dat de reparatie vertraging heeft opgelopen door het wachten op onderdelen. Helaas komt dat af en toe voor.
Ik begrijp dat je inmiddels een ander toestel hebt mogen uitzoeken en uit coulance 1 maand je kosten verrekend krijgt. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe telefoon en fijne feestdagen.
Groet,
Anoeska
Vodafone 24/7 Web Crew
Verkeert begrepen dan Anoeska, want toestel moet nog verstuurd worden gezien de data en feestdagen heeft hij nog geen toestel geeft hij aan. En als ik het zo lees is er meer gebeurd dan alleen het wachten op wat onderdelen?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer