ja
door jarnostevens Dec 24, 2013 om 11:06
Computers & telefonie

Vodafone gate...

Ik heb op 10 oktober jl. mijn Samsung Galaxy S+ op aanraden van de vodafone klantenservice naar de winkel in Almere gebracht, omdat hij niet meer aan ging. Na een softwareupdate van de reparateur (dynafix) werd mij op 11 oktober verteld dat de update niet gelukt was en de telefoon ter reparatie opgestuurd werd naar Dynafix. Dit zou 5 tot 10 werkdagen duren. 3 weken later maar eens geïnformeerd wat de stand van zaken was. Men was nog aan het wachten op een onderdeel.... 2 weken later maar eens weer de winkel binnengelopen... Het onderdeel was er nog steeds niet, week later, weer geïnformeerd, nog steeds niets, ik Dynafix gebeld, moederbord moest worden vervangen.... Ondertussen een oude telefoon geleend (de service van de reparateur was, je kunt wel een goedkoop toestel bij de mediamarkt halen) deze telefoon moet een weekend laden en is binnen 12 uur leeg (kortom werkt dus niet) Rond Sinterklaas maar eens weer naar de winkel gegaan. De reparatie was stopgezet, de klant zag van de reparatie af (???!!!) Ik wist van niets, bleek al op 29 november te zijn gebeurd. Mijn vraag in de vodafonewinkel, en nu...? Er werd contact gezocht met het hoofdkantoor, het hoofdkantoor had nog een rapport nodig voor verdere actie. Samsung gebeld, toestel bleek 25 november al gecrediteerd..... (???!!!) Vorige week woensdag gebeld door de vodafonewinkel, ik mocht een nieuwe telefoon uitzoeken (het is een SIII mini geworden), maar tot op heden natuurlijk geen bericht gekregen. Afgelopen zaterdag, 22 december maar weer eens de winkel ingestapt, maar kreeg daar te horen dat het toestel van Dynafix moest komen en dat ze niet wisten wanneer dat het toestel ging komen, want er zaten ook nog feestdagen tussen.

Om het lange verhaal kort te maken, ik zit bijna 3 maanden met een abonnement, maar zonder toestel, ik krijg voor mijn gevoel geen service (dan was de vraag gesteld, wat wilt u meneer....?) Ik krijg 1 maand kosten verrekend....

Wie helpt mij verder, Dynafix wil ik niet meer kennen, die communiceren niet met particulieren, met vodafone wil ik geen binding meer hebben, maar ik zit nog tot juli aan mijn abonnement vast...

Kortom, tips zijn ZEER van harte welkom!

902 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 24, 2013 om 11:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er meldt zich hier wel een webcare medewerker die het voor u gaat uitzoeken.

Vodafone een ramp bedrijf op alle fronten.

ew
door ew - Dec 24, 2013 om 12:30
116 Antwoorden / 12 Vragen

Klop het is idd een ramp bij Vodafone de laatste tijd. Gelukkig afgelopen zaterdag overgestapt naar een andere aanbieder.
Sorry geen antwoord op uw vraag. Maar moest de frustratie even kwijt.

Weet wel dat ze communicatie via Facebook sneller oppakken. Facebook vinden ze niet prettig.

daf-truckie
door daf-truckie - Dec 24, 2013 om 13:51
28 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ken het gevoel, ben zelf sinds mijn abonnement verlenging in nov 2012 bezig geweest met ze tot sep 2013. Dit resulteerde in een mooi nieuw maar helaas kapot toestel, welke gerepareerd moest worden maar deels verloren is gegaan tijdens transport.
Moest toen gaan bewijzen dat ik de verloren delen niet zelf had, gelukkig hebben bijna alle winkels camera`s hangen dus konden ze zelf terug zien. Na enige tijd kreeg ik een aanbieding 250,- voor een nieuw toestel van welke ik meteen bij de huidige Vodafonewinkel kon gaan ophalen en 2 maanden geen abonnement hoeven te betalen wegens de hele rompslomp. Helaas ging na een paar maanden het toestel kapot geen display functie`s meer, deze inmiddels 2x opgestuurd geweest resetten is niet de oplossing maar dat weten zij nu ook, 2e keer hebben ze toch maar besloten om het gehele moederboard te vervangen waarmee ik nu eindelijk van alle problemen verlost ben.

Mijn advies, er boven op blijven zitten ondanks dat je er vaak moe van wordt.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Dec 25, 2013 om 19:18
779 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo jarnostevens,

Ik snap dat het vervelend is dat de reparatie vertraging heeft opgelopen door het wachten op onderdelen. Helaas komt dat af en toe voor.
Ik begrijp dat je inmiddels een ander toestel hebt mogen uitzoeken en uit coulance 1 maand je kosten verrekend krijgt. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe telefoon en fijne feestdagen.

Groet,

Anoeska
Vodafone 24/7 Web Crew

daf-truckie
door daf-truckie - Dec 25, 2013 om 21:58
28 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=vodafonewebcare schreef op woensdag 25 dec 2013, 19:18]Hallo jarnostevens,

Ik snap dat het vervelend is dat de reparatie vertraging heeft opgelopen door het wachten op onderdelen. Helaas komt dat af en toe voor.
Ik begrijp dat je inmiddels een ander toestel hebt mogen uitzoeken en uit coulance 1 maand je kosten verrekend krijgt. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe telefoon en fijne feestdagen.

Groet,

Anoeska
Vodafone 24/7 Web Crew
Verkeert begrepen dan Anoeska, want toestel moet nog verstuurd worden gezien de data en feestdagen heeft hij nog geen toestel geeft hij aan. En als ik het zo lees is er meer gebeurd dan alleen het wachten op wat onderdelen?