Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ad
adviesbijmatras - 15-01-2014 22:32:01
Huishouden & Energie

Communicatie IKEA werkt niet, wat te doen?

In 2012 heb ik een matras gekocht bij ikea waar 25 garantie op zit. helaas is er sterke kuilvorming ontstaan. ik kan zelf niet met het matras naar het filiaal (heb het in 2012 ook laten bezorgen) ik heb op 5 december 2013 een nette brief naar het hoofdkantoor gezonden en kreeg een email met de vraag naar bewijs bon en foto. die heb ik meteen gemaild. ik kreeg na een paar weken een excuusmailtje dat het zo lang duurde maar sindsdien hoor ik niets meer van ikea. ik heb ze weer gemaild maar dan krijg je een standaard mail dat het bericht bij mijn dossier gevoegd zal worden. wat te doen?