ad
door adviesbijmatras Jan 15, 2014 om 22:32
Huishouden & energie

Communicatie IKEA werkt niet, wat te doen?

In 2012 heb ik een matras gekocht bij Ikea waar 25 garantie op zit. Helaas is er sterke kuilvorming ontstaan. Ik kan zelf niet met het matras naar het filiaal (heb het in 2012 ook laten bezorgen) Ik heb op 5 december 2013 een nette brief naar het hoofdkantoor gezonden en kreeg een email met de vraag naar bewijs bon en foto. Die heb ik meteen gemaild. Ik kreeg na een paar weken een excuusmailtje dat het zo lang duurde maar sindsdien hoor ik niets meer van Ikea. Ik heb ze weer gemaild maar dan krijg je een standaard mail dat het bericht bij mijn dossier gevoegd zal worden. Wat te doen?

611 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Jan 15, 2014 om 23:12
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

U moet er wel rekening mee houden dat de feestdagen ertussen hebben gezeten, maar als er na een week nog niets komt, dan maar eens bellen. De aanhouder wint.
Ben benieuwd wat ze met uw klacht gaan doen, die 25 jaar garantie, daar kan ik me eigenlijk niets bij voorstellen. Matrassen zijn na een jaar of 10 meestal wel op.

ridder_1
door ridder_1 - Jan 15, 2014 om 23:29
376 Antwoorden / 8 Vragen
0

U krijgt garantie op het binnenwerk en (eventueel0 verenpakket.
Hoewel de matrassen in 1e instantie hard en modelvast lijken tegen een aantrekkelijke prijs hoor je toch links en rechts in kennissenkring de algemene klacht dat ALLE matrassen ee kuil krijgen t.h.v. het onderlijf. Mensen kopen dan meestal geen 2e keer een IKEA matras maar een van een betere (en duurdere) kwaliteit.

Cookies
door Cookies - Jan 16, 2014 om 00:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

......Wat te doen?.......

Als mailen niet op schiet, toch maar even bellen met de klantenservice:

We zijn voor particulieren bereikbaar via de IKEA informatielijn, 0900 - 235 45 32 (15 cent/min., starttarief 4.54 cent en gebruikelijke belkosten), op maandag t/m vrijdag van 8 - 20 uur en op zaterdag van 9 - 18 uur (zondag gesloten).

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer