Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
robscheepers - 13-02-2014 08:29:01
Elektronica & TV

Reparatie in garantie periode

Wij hebben een senseo automaat bij de bcc gekocht, waarmee je ook capuccino kan zetten. na bijna een jaar goed gebruik krijgen wij alleen nog maar koude koffie. wij terug naar de bcc voor garantie, dit is geen probleem en het apparaat wordt opgestuurd. na 3 weken is deze retour en vol verwachting zetten wij het eerste bakkie. echter na 4 kopjes weer koude koffie en wij dus weer terug. met enige tegen zin van onze kant wordt het apparaat weer door de bcc opgestuurd. na weer 3 weken komt het apparaat retour en testen we hem een keer in de winkel, alles lijkt goed maar thuis gaat het gelijk weer fout, koude koffie.weer terug terug naar de bcc, dit wordt de 3de keer. de filiaal manager zegt het apparaat nogmaals te willen opsturen (belijd van bcc zegt hij), hier gaan wij niet mee accoord en willen een nieuwe of geld terug.hij geeft nogmaals aan dat dit belijd is maar kan dat niet aantonen er staat ook niks over in de garantie voorwaarden of de uneto-vni.

de vraag is dus eigenlijk: hoe vaak kan en mag, in dit geval, de bcc, dit apparaat laten repareren voordat er over wordt gegaan op vervanging? en moet er in de tussen liggende periode een vervangend toestel komen om koffie te kunnen zetten?( nu al 6 weken zonder senseo app.)

alvast bedankt voor uw reactie,
m.vr.gr rob