Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeroen133cc - 12-03-2014 18:03:35
Computers & Telefonie

Lenovo kan laptop niet leveren

Ik heb op 2 februari een lenovo thinkpad s440 (ultrabook) besteld voor €650.
ik heb deze direct op de site van de fabrikant zelf besteld.
de verwachte levertijd was 2 weken.

helaas kreeg ik een 14 februari een mailtje waarin stond dat er een onderdeel van de laptop niet beschikbaar was. ze konden mij geen uiterlijke leverdatum geven.

ik heb met hun klantenservice gebeld of ze specifieker konden zijn over welk onderdeel niet beschikbaar was.
na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een persoon aan de lijn die slecht nederlands sprak. nadat ik mijn verhaal had uitgelegd besloot hij dat mijn vraag te moeilijk was en gooide mij op de haak.

ik heb diezelfde dag nog een mail verstuurd waar ik wederom weer geen antwoord op kreeg.

ik heb op 7 maart weer een mail gestuurd en gelukkig kreeg ik hierop met een beetje aandringen eergisteren (10 maart) eindelijk reactie.

ze hadden nog steeds geen verwachte verzenddatum.
de nfc-chip bleek niet beschikbaar.
ik had in die mail ook gevraagd of ze een ander model konden opsturen, maar daar kreeg ik geen antwoord op.


nu zit het zo: ik ben een scholier die zijn laptop de hele dag door nodig heeft voor school en onderweg.
ik heb nu na 7 weken nog steeds geen laptop.

wat kan ik van hun vragen?
ik wil zo liefst mogelijk een product van lenovo, omdat zij voor mij de beste ultrabooks hebben.

zou ik een andere, gelijkwaardige ultrabook van hun kunnen vragen? of is mijn geld terug de enige optie?