Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
katarick - 03-04-2014 17:43:44
Elektronica & TV

Ook woest op Wehkamp

Ik ben ten einde raad en enorm boos op wehkamp en postnl.

levering van een afwasmachine is dramatisch verlopen. tot twee keer toe voor niets thuisgebleven; leveringsafspraken werden niet nagekomen. vervolgens kwam de bezorger alleen en kon daarom het apparaat niet naar de eerste verdieping tillen en de oude vaatwasser niet meenemen. hij verzekerde de volgende dag terug te komen. ook niet gebeurd. talloze telefoontjes met wehkamp en postnl gepleegd. wehkamp verwijst naar postnl en andersom. geen van beiden werkt aan een oplossing. telefonistes verschuilen zich achter "het systeem laat mij niet toe om..." "u moet rustig afwachten" en "we bellen u binnen 2 uur terug", u kunt het beste met "wehkamp/postnl bellen". de laatste keer werd de lijn zelfs verbroken. waardeloos.

hoe krijg ik het monster wehkamp zover dat ze hun verplichting nakomen?