Ook woest op Wehkamp
Ik ben ten einde raad en enorm boos op Wehkamp en PostNL.
Levering van een afwasmachine is dramatisch verlopen. Tot twee keer toe voor niets thuisgebleven; leveringsafspraken werden niet nagekomen. Vervolgens kwam de bezorger alleen en kon daarom het apparaat niet naar de eerste verdieping tillen en de oude vaatwasser niet meenemen. Hij verzekerde de volgende dag terug te komen. Ook niet gebeurd. Talloze telefoontjes met Wehkamp en PostNL gepleegd. Wehkamp verwijst naar PostNL en andersom. Geen van beiden werkt aan een oplossing. Telefonistes verschuilen zich achter "het systeem laat mij niet toe om..." "u moet rustig afwachten" en "we bellen u binnen 2 uur terug", u kunt het beste met "Wehkamp/PostNL bellen". De laatste keer werd de lijn zelfs verbroken. Waardeloos.
Hoe krijg ik het monster Wehkamp zover dat ze hun verplichting nakomen?
Voortaan gewoon bij de lokale speciaalzaak kopen.
@katarick, even geduldig wachten, dan zal het Webcare team van Wehkamp u wel te hulp schieten. (Hoop ik).
Een bezorger van Post.nl die een vaatwasser van Wehkamp naar boven zou moeten dragen en een oude machine meenemen?
"Ten einde raad" en "dramatisch verlopen"?
Even geduld lijkt me een goed advies, en anders uw klacht eventueel op het Klachtenkompas zetten.
Toch maar in de echte winkel kopen: service aan huis inclusief de installatie-ingenieur.
Het had ergernissen kunnen voorkomen.
Je hebt er nu niks aan, maar net als reacties hierboven koop ik bij de lokale dealer, ons kent ons en problemen worden opgelost, zou niet anders doen, want je hoeft het om de prijs niet naar Wehkamp, want ik kan lokaal zeker dezelfde prijs bedingen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer