ka
door katarick Apr 3, 2014 om 17:43
Elektronica & tv

Ook woest op Wehkamp

Ik ben ten einde raad en enorm boos op Wehkamp en PostNL.

Levering van een afwasmachine is dramatisch verlopen. Tot twee keer toe voor niets thuisgebleven; leveringsafspraken werden niet nagekomen. Vervolgens kwam de bezorger alleen en kon daarom het apparaat niet naar de eerste verdieping tillen en de oude vaatwasser niet meenemen. Hij verzekerde de volgende dag terug te komen. Ook niet gebeurd. Talloze telefoontjes met Wehkamp en PostNL gepleegd. Wehkamp verwijst naar PostNL en andersom. Geen van beiden werkt aan een oplossing. Telefonistes verschuilen zich achter "het systeem laat mij niet toe om..." "u moet rustig afwachten" en "we bellen u binnen 2 uur terug", u kunt het beste met "Wehkamp/PostNL bellen". De laatste keer werd de lijn zelfs verbroken. Waardeloos.

Hoe krijg ik het monster Wehkamp zover dat ze hun verplichting nakomen?

683 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pi
door pieterwolters - Apr 3, 2014 om 18:38
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Voortaan gewoon bij de lokale speciaalzaak kopen.

tijger1
door tijger1 - Apr 3, 2014 om 18:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Een vaatwasser die door Postnl bezorgd wordt?

tenormin
door tenormin - Apr 3, 2014 om 18:59
16847 Antwoorden / 108 Vragen
0

@katarick, even geduldig wachten, dan zal het Webcare team van Wehkamp u wel te hulp schieten. (Hoop ik).

aurora1
door aurora1 - Apr 4, 2014 om 00:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Een bezorger van Post.nl die een vaatwasser van Wehkamp naar boven zou moeten dragen en een oude machine meenemen?
"Ten einde raad" en "dramatisch verlopen"?
Even geduld lijkt me een goed advies, en anders uw klacht eventueel op het Klachtenkompas zetten.

19
door 1953 - Apr 4, 2014 om 02:21
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Toch maar in de echte winkel kopen: service aan huis inclusief de installatie-ingenieur.
Het had ergernissen kunnen voorkomen.

holstein
door holstein - Apr 4, 2014 om 08:43
922 Antwoorden / 16 Vragen
0

Je hebt er nu niks aan, maar net als reacties hierboven koop ik bij de lokale dealer, ons kent ons en problemen worden opgelost, zou niet anders doen, want je hoeft het om de prijs niet naar Wehkamp, want ik kan lokaal zeker dezelfde prijs bedingen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer