Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
mia_1 - 07-04-2014 18:31:22
Huishouden & Energie

jouwoutlet.nl

Op 23-06-2013 heb ik een flexibele tuinslang besteld bij jouwoutlet.nl. na twee weken brak spontaan het spuitstuk van de slang af. ik heb daarover meteen contact opgenomen met jouw outlet, maar hun zeiden dat de 'garantie' maar twee weken was. raar natuurlijk want na twee weken mag het niet zomaar afbreken. na veel gemaild te hebben (bellen kan niet) hebben ze op 25 augustus een mail gestuurd waarin stond dat ze de slang zouden vervangen en een nieuwe zouden opsturen. tot op heden heb ik nog niets van hun vernomen. ik stuur iedere week een mail heb ook al een brief verstuurd naar hun kantoor, maar ik krijg maar geen reactie terug. wat kan ik hier aan doen? ik vind dat ze een nieuwe moeten toesturen / mijn geld moeten terug geven, of in ieder geval fatsoenlijk contact met mij moeten opnemen, maar ik hoor gewoon niets. ook via de site geven ze geen respons en mijn 'klacht/vraag' word ook niet in het gastenboek opgenomen. daar staan alleen maar positieve ervaringen in. ik voel me dus danig opgelicht door jouwoutlet.nl