Jouwoutlet.nl
Op 23-06-2013 heb ik een flexibele tuinslang besteld bij Jouwoutlet.nl. Na twee weken brak spontaan het spuitstuk van de slang af. Ik heb daarover meteen contact opgenomen met Jouw outlet, maar hun zeiden dat de 'garantie' maar twee weken was. Raar natuurlijk want na twee weken mag het niet zomaar afbreken. Na veel gemaild te hebben (bellen kan niet) hebben ze op 25 augustus een mail gestuurd waarin stond dat ze de slang zouden vervangen en een nieuwe zouden opsturen. Tot op heden heb ik nog niets van hun vernomen. Ik stuur iedere week een mail heb ook al een brief verstuurd naar hun kantoor, maar ik krijg maar geen reactie terug. Wat kan ik hier aan doen? Ik vind dat ze een nieuwe moeten toesturen / mijn geld moeten terug geven, of in ieder geval fatsoenlijk contact met mij moeten opnemen, maar ik hoor gewoon niets. Ook via de site geven ze geen respons en mijn 'klacht/vraag' word ook niet in het gastenboek opgenomen. Daar staan alleen maar positieve ervaringen in. Ik voel me dus danig opgelicht door jouwoutlet.nl
Zo te zien zijn ze nergens bij aangesloten. Ook hun algemene voorwaarden blinken niet uit. Niet verstandig daar iets te kopen.
U kunt uw klacht overal neerzetten, klacht.nl, klachtenkompas, Radar, Twitter en Facebook.
Dat is nog het enige.
Ik heb de klacht bij verschillende instanties neergelegd, hopelijk levert het wat op.
Bedankt voor de tip.
[quote=mia schreef op maandag 7 apr 2014, 18:31]Na veel gemaild te hebben (bellen kan niet) ....
Bellen kan wel: 070-7370825. En misschien nog hun 06-nummer: 06-84870222.
De vraag is wel of zij wel opnemen...... (zie ook: )
Jouwoutlet.nl is dezelfde als .
Kijkt u maar eens bij '', dan ziet u hoe slordig dit bedrijfje is.
In plaats van jouwoutlet.nl staat daar van vanoutlet.nl.
Beide bedrijfjes zijn geregistreerd door 'i-Trade Gate' te Den Haag.
Maar gezien hun reactie lijkt het dat dit één van de zeer vele amateurs te zijn.
Ook het niet opnemen van negatieve reacties op hun website, dus alléén positieve reacties, duidt er op dat dit geen (echt) professioneel bedrijf is.
Van dit soort personen komen heel vaak reacties als die u gekregen heeft, zoals bijv. dat u maar een zeer korte garantietermijn heeft. Ook hieruit blijkt dat deze persoon totaal geen sjoege van enige wetgeving heeft en er maar op los bazelt.
Uiteraard heeft u (in gewoon Nederlands) minstens 6 maanden garantie, althans binnen die termijn dient de verkoper te bewijzen dat een eventueel mankement door u(w toedoen) veroorzaakt is. Zie art. 18 BW7, lid 2.
Gezien het feit dat u binnen die 6 maanden melding heeft gemaakt van dit 'gebrek', en uiteraard ook als 'beloofd', dient dit bedrijfje u direct een nieuw artikel toe te sturen.
@hutch
Het 070 telefoonnummer geeft aan dat het niet meer bestaat. Op het 06 nummer krijg ik alleen maar een Engels talig bandje te horen, maar ik geef niet op!!!
Bedankt voor de tips.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mijn Postbus is verplaatst naar een andere gemeente, mag dat zomaar?
Mijn Postbus is door PostNL verplaatst naar een andere gemeente, nu moet ik er 15 kilometer voor reizen, de reden was dat het servicepunt (winkel) de postbussen niet meer wil beheren, mag dat zomaar? Lees meer
Zijn er mensen die ook problemen hebben met auto met een vervuilde T DGi motor?
Mijn dochter heeft een Kia Stonic 1.0T GDi motor (2018, 67.500 km). Deze is hiervoor van mijn zus geweest en is netjes onderhouden volgens de richtlijnen van KIa. Toen mijn zu de auto overgekocht had van mijn zus bleek de auto heel erg schokte wanneer er met een constante snelheid gereden werd. Uiteindelijk, na onderzoek door de Kia garage bleek dat de motor ontzettend vervuild was. De kleppen zat ... Lees meer
Mag de website van de Digitale Bibliotheek voor de Nederlandse Letteren (DBNL.org) van de Taalunie, de Vlaamse Erfgoedbibliotheken en de KB, nationale bibliotheek weigeren mijn profiel met fouten te verwijderen op haar website dbnl.org?
Ik heb een auteurs profiel op deze websie gekregen zonder mijn toestemming te vragen. https://www.dbnl.org/overdbnl/index.php
Mijn profiel daar staat vol fouten. De DBNL wil mijn profiel niet weghalen, maar ook de fouten niet corrigeren.
Als ik google zie ik dat ik niet het enige slachtoffer ben van fouten op deze site https://neerlandistiek.nl
Is hier iets aan de doe beste l
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer